ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ALL-WHEEL DRIVE

    Ο έλεγχος οδηγεί στην αυτοπεποίθηση, και η σταθερότητα δημιουργεί ευελιξία που συναρπάζει. Πίσω από το τιμόνι τα Subaru εμπνέουν εμπιστοσύνη, χάρη στον σταθερό σχεδιασμό της Συμμετρικής Τετρακίνησης All-Wheel Drive σε συνδυασμό με τον μοναδικά ισορροπημένο κινητήρα SUBARU BOXER. Αυτό το σύστημα δίνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, κάθε στιγμή, για αυξημένο έλεγχο, όποιες κι αν είναι οι καιρικές συνθήκες ή ο τύπος οδοστρώματος. Έχει εξαιρετική ισορροπία δεξιά κι αριστερά και ακρίβεια χειρισμού, χάρη στην πλήρη κατά μήκος ευθυγράμμιση των κύριων μερών του, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του κάνει την οδήγηση ιδιαίτερα ελκυστική και παρέχει περισσότερη δύναμη για την αποφυγή του κινδύνου.

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ SUBARU BOXER 2.5-LITRE DOHC TURBO

    ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 300 HP (221 kW) / 6.000 rpm
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 407 Nm (41,5 kgfm) / 4.000 rpm
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 10,4 lit./100 km*
    ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO₂: 242 g/km*

    Λίγοι κινητήρες έχουν αντίστοιχη φήμη για τη συγκίνηση που βγάζει στο δρόμο ο 2.5-λίτρων turbo κινητήρας του WRX STI. Συνδυάζει άψογα την δύναμη με την σταθερότητα καθώς το turbo εξαπολύει στη στιγμή την ισχύ για έντονη επιτάχυνση.

  • ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΕΡΓΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ACTIVE TORQUE VECTORING)

    Αυτή η τεχνολογία βοηθά να γίνει ο χειρισμός πιο ακριβής, ενώ παράλληλα σας δίνει την δυνατότητα να πιέσετε το όχημά σας πιο κοντά στο όριο. Όταν μπείτε σε μια στροφή και ενεργήσουν οι πλευρικές δυνάμεις G, το σύστημα μπορεί να τροφοδοτήσει την ισχύ σε επιλεγμένους τροχούς για να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την επιθυμητή πορεία. Αυτό σημαίνει ότι το WRX STI σας, ανταποκρίνεται στις εντολές του τιμονιού πιο άμεσα και πιο δεσμευτικά.

  • ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

    Χρόνια έντονου ανταγωνισμού, εκτεταμένες δοκιμές και εξέλιξη υλικών και μηχανολογίας έχουν συνδυαστεί για να εμπνεύσουν την σχεδίαση του πλαισίου για το WRX STI. Η εξαιρετική σταθερότητα και η αστραπιαία απόκριση ήταν κεντρικής σημασίας για αυτή την εξέλιξη, με τη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής σε όλο το πλαίσιο για την αύξηση της στρεπτικής του ακαμψίας και καλύτερο έλεγχο του βάρους του οχήματος. Η ανάρτηση ρυθμίστηκε σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα, με πιο σκληρές αντιστρεπτικές δοκούς, πιο σκληρά ελατήρια και βελτιώσεις όπως πιο σκληρά σινεμπλόκ. Αυτό εξισορροπεί την ακαμψία και την προσαρμοστικότητα, δημιουργώντας άμεση ανταπόκριση και μια πρωτοφανή σχέση μεταξύ του οδηγού, του οχήματος και του δρόμου.

  • SI-DRIVE

    To Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) σάς επιτρέπει να προσαρμόζετε τον χαρακτήρα οδήγησης του WRX STI στις ανάγκες ή τις επιθυμίες σας. Σε Intelligent Mode [I], η επιτάχυνση είναι ομαλή προσεγγίζοντας τη βέλτιστη απόδοση. Σε Sport Mode [S] έχετε άμεση γραμμική απόκριση και ομαλές επιδόσεις του κινητήρα σε οποιαδήποτε ταχύτητα οδήγησης. Για να αντλήσετε τη μέγιστη δύναμη του turbo κινητήρα, επιλέξτε Sport Sharp Mode [S#]. Σας δίνει την πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και τον ακριβή έλεγχο των στροφών σε όλο το εύρος τους.

  • MULTI-MODE DCCD

    Το Κεντρικό Ελεγχόμενο Διαφορικό (DCCD) σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού του WRX STI με αποτέλεσμα να διαμορφώνετε τον χειρισμό του. Προσαρμόζει έναν ηλεκτρομαγνητικό πολύδισκο συμπλέκτη καθώς και το μηχανικό κλείδωμα ενός Διαφορικού Περιορισμένης Ολίσθησης (LSD) έτσι ώστε να κατανεμηθεί η ροπή στους εμπρός και πίσω τροχούς. Η Αυτόματη Λειτουργία (Auto Mode) βρίσκει την ιδανική κατανομή ισχύος σε εναλλασσόμενες συνθήκες ενώ η λειτουργία Auto [+] δίνει περισσότερη ισχύ μπροστά για καλύτερο κράτημα. Η λειτουργία Auto [-] παρέχει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα για πιο κλειστό στρίψιμο και η 6 σταδίων Χειροκίνητη Λειτουργία (Manual Mode) σας επιτρέπει να κλειδώσετε στα προτιμώμενα χαρακτηριστικά χειρισμού.


* Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂ σύμφωνα με ECE R101-01.