Forester

Εξερευνήστε την τεχνολογία του.

Symmetrical All-Wheel Drive

Ο έλεγχος οδηγεί στην εμπιστοσύνη και η σταθερότητα προκαλεί μια ευκινησία που συναρπάζει στο Forester. Τα οχήματα Subaru εμπνέουν εμπιστοσύνη πίσω από το τιμόνι, χάρη στον σχεδιασμό του Symmetrical AWD σε συνδυασμό με τον μοναδικά ισορροπημένο κινητήρα SUBARU BOXER. Αυτό το σύστημα δίνει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, ανά πάσα στιγμή, για καλύτερο έλεγχο σε όλους τους δρόμους ακόμα και κάτω από άσχημες συνθήκες.

Έχει εξαιρετική ισορροπία δεξιά-αριστερά και ακρίβεια χειρισμού, επειδή τα κύρια στοιχεία του είναι ευθυγραμμισμένα κατά μήκος, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του εμπνέει για μία ιδιαίτερα γρήγορη και ασφαλή οδήγηση. Τα μοναδικά πλεονεκτήματα του Symmetrical AWD σας δίνουν περισσότερα εφόδια για να αποφεύγετε καλύτερα τον κίνδυνο.

Ανάρτηση

Για άμεση απόκριση και δυνατότητες σε ποικίλες επιφάνειες και συνθήκες, το Forester είναι εξοπλισμένο, εμπρός και πίσω, με μια εξελιγμένη ανάρτηση. Με την απαραίτητη ρύθμιση και επιλογή των ελατηρίων και των αμορτισέρ, τόσο για ομαλές όσο και για ανώμαλες επιφάνειες, το Forester είναι ένα πραγματικό όχημα πολλαπλών χρήσεων. Για τα μοντέλα DIT, η εμπρός ανάρτηση διαθέτει τσιμούχες ελεγχόμενης τριβής,

σινεμπλόκ, υγρό στα αμορτισέρ και βελτιστοποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης – όλα λειτουργούν μαζί συμβάλλοντας στην ομαλοποίηση των δονήσεων και στην μείωση των κλίσεων του αμαξώματος. Επίσης, για το μοντέλο DIT, το πίσω υπο-πλαίσιο στήριξης παρέχει μια πιο σταθερή βάση για την τοποθέτηση της πίσω ανάρτησης, για πιο ελεγχόμενη οδήγηση και ανταπόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

Κινητήρας SUBARU BOXER

Λίγα είναι τα SUV που οδηγούνται με τη σιγουριά και την αμεσότητα απόκρισης του Forester και αυτό οφείλεται στον κινητήρα SUBARU BOXER με τα αντικρυστά έμβολα για χαμηλότερο, πιο επίπεδο προφίλ σε σχέση με άλλους

τύπους κινητήρων. Αυτό προσδίδει στο αυτοκίνητο χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο ισορροπημένη κατανομή του βάρους. Επιπλέον, οι αντίθετες κινήσεις των εμβόλων που «εξουδετερώνουν η μία την άλλη" βοηθούν στη μείωση των κραδασμών.

2.0-LITRE DOHC
SUBARU BOXER DIESEL

  • Μέγιστη ισχύς 147 ΗΡ (108 kW) / 3.600 rpm
  • Μέγιστη ροπή 350 Nm (35,7 kgfm) / 1.600 - 2.400 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου*(1) 5,7 lit./100 km (6MT),
    6,1/6,3 lit. / 100 km (Lineartronic)
  • CO2 εκπομπές*(1) 148g / km (6MT) ,
    158g/163g / km (Lineartronic)

2.0-LITRE DOHC TURBO
SUBARU BOXER

  • Μέγιστη ισχύς 240 ΗΡ (177 kW) / 5.600 rpm
  • Μέγιστη ροπή 350 Nm (35,7 kgfm) / 2.400-3.600 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου*(2) 8,5 lit. / 100 km
  • CO2 εκπομπές*(2) 197g / km

2.0-LITRE DOHC
SUBARU BOXER

  • Μέγιστη ισχύς 150 ΗΡ (110 kW) / 6.200 rpm
  • Μέγιστη ροπή 198 Nm (20,2 kgfm) / 4.200 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου*(2) 6,9 lit./100 km (6MT),
    6,5 lit. / 100 km (Lineartronic)
  • CO2 εκπομπές*(2) 160 g/km (6MT) ,
    150g / km (Lineartronic)

* Δείτε τις προϋποθέσεις

*(1) Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 : Σύμφωνα με EC715/2007-2015/45/W.

*(2) Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 : Σύμφωνα με ECE R101-01.

Αυξημένη Σταθερότητα

Επειδή το μπλοκ του κινητήρα BOXER έχει πιο επίπεδο προφίλ και κάθεται χαμηλότερα στο σασί, το όχημα συνολικά είναι πιο σταθερό, ισορροπημένο και ανθεκτικό σε πλευρικές μετακινήσεις, σε σχέση με άλλα.

Επιδόσεις που διαρκούν

Η επίπεδη σχεδίαση του κινητήρα είναι εγγενώς άκαμπτη και αυτο-εξισορροπούμενη, πετυχαίνοντας αντοχή και αξιόπιστη απόδοση και παράγοντας λιγότερους κραδασμούς σε σχέση με τους κινητήρες τύπου V ή τους 4-κύλινδρους σε σειρά, της ίδιας κατηγορίας.

Lineartronic + AWD Ενεργούς Κατανομής Ροπής

Για άμεση, απρόσκοπτη ανταπόκριση σε μεταβαλλόμενες συνθήκες, το Lineartronic CVT (Συνεχώς Μεταβαλλόμενη Σχέση Μετάδοσης) χρησιμοποιεί αλυσίδα αντί για ιμάντα επιτρέποντας μεγαλύτερο εύρος των συνολικών δεικτών προς όφελος των επιδόσεων και της αποδοτικότητας, καθώς και της ταχύτερης απόκρισης του γκαζιού.

Το Lineartronic συνδυάζεται επίσης και με το σύστημα AWD ενεργούς κατανομής ροπής που ανταποκρίνεται στις συνθήκες πρόσφυσης με συνεχή έλεγχο της κατανομής της ροπής εμπρός και πίσω.

X-Mode

Ανανέωση δυνάμεων. Είναι εκείνη η έξτρα δύναμη που βγαίνει από μέσα σας, και σας βοηθά να ανεβείτε στο ύψος των περιστάσεων για να κατακτήσετε την πρόκληση. Το Forester βρίσκει τη δική του εσωτερική δύναμη με το X-Mode.

Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού και δίνει στο Forester ό,τι παραπάνω χρειάζεται για να ξεπεράσει τις δύσκολες οδικές και καιρικές συνθήκες.

X-Mode και Έλεγχος κίνησης σε κατωφέρεια

"X" σημαίνει επιπλέον δυνατότητες για τον οδηγό, σχεδόν παντού. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το X-Mode παίρνει τον έλεγχο του κινητήρα, της μετάδοσης, του AWD, των φρένων και άλλων λειτουργιών για να σας κινήσει με ασφάλεια και σιγουριά σε κακοτράχαλους δρόμους και ολισθηρά οδοστρώματα. Στις δύσκολες καταβάσεις, ο Έλεγχος Κίνησης σε Κατωφέρεια (Hill Descent Control) σας δίνει σιγουριά στην απότομη κατηφόρα, παρέχοντας σταθερή, ελεγχόμενη ταχύτητα ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε περισσότερο στην οδήγηση του οχήματος και λιγότερο στην πέδηση.

Σχεδιαστική μηχανολογία που δεν εγκαταλείπει

Το Forester σχεδιάστηκε για να σας βοηθά να ξεπερνάτε φυσικά εμπόδια όπως βράχους, κορμούς κ.α. που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε, χωρίς να υφίσταται ζημιά ή να ακινητοποιείται. Όσο μεγαλύτερο είναι το εμπόδιο, τόσο μεγαλύτερες είναι οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που απαιτούνται για την αποφυγή ζημιών στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος του Forester (22 εκατοστά) μεγιστοποιεί τις γωνίες ράμπας, ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες να έρθει σε επαφή με το εμπόδιο.

* Η γωνία είναι 22 μοίρες για το 2.0XT.

SI-DRIVE *

Το SI-DRIVE (Subaru Intelligent Drive) μπορεί να προσαρμόσει την ανταπόκριση της μετάδοσης κίνησης ώστε να ενισχύσει το δικό σας στυλ οδήγησης, τις οδικές συνθήκες ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση, όταν εσείς το ζητήσετε. Επαναπροσδιορίζει γρήγορα την απόκριση του γκαζιού και τη συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου, διασφαλίζοντας ότι θα έχετε πάντα την καλύτερη απόδοση σε κάθε περίσταση.

Sport Sharp Mode

Sport Sharp Mode

Στοχεύοντας στην απόκριση, η λειτουργία Sport Sharp οδηγεί τον κινητήρα στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Σε αυτή τη λειτουργία, ο κινητήρας...

Sport Mode

Sport Mode

Το Sport mode προσφέρει ομαλή απόδοση του κινητήρα σε οποιαδήποτε ταχύτητα οδήγησης. Νιώθετε αμέσως την γραμμική απόδοση που αποδίδει η εκλεπτυσμένη, πλούσια σε ροπή απόκριση.

Intelligent Mode

Intelligent Mode

Το SI-DRIVE ενεργοποιεί το Intelligent mode για άμεση απόκριση και περιβαλλοντική ευθύνη. Η χαρτογράφηση του γκαζιού εξισορροπεί την ομαλότητα και την αποτελεσματικότητα, για ενισχυμένο επίπεδο ελέγχου.

* Δείτε τις προϋποθέσεις

* Το 3-mode SI-DRIVE (Sport Sharp mode, Sport Mode και Intelligent mode) είναι διαθέσιμο μόνο στο 2.0 XT TREND DYNAMIC. Οι άλλες εκδόσεις διατίθενται με 2-mode SI-DRIVE (Sport mode και Intelligent mode).