Levorg

Εδώ συναντώνται το Design και η Τεχνολογία.

Symmetrical All-Wheel Drive

Τέσσερα σημεία επαφής

Πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες

Υπάρχει λόγος που το Symmetrical All-Wheel Drive είναι σεβαστό από όλο τον κόσμο. Όταν οι οδικές συνθήκες είναι απαιτητικές, αυτό κρατάει τον έλεγχο όταν άλλα οχήματα παραπατούν από την ομοιόμορφη κατανομή ισχύος και στους τέσσερις τροχούς. Τα οφέλη είναι αμέσως εμφανή —

πιο ελεγχόμενο στρίψιμο, καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρές συνθήκες και ενίσχυση της επιτάχυνσης. Η γενική αίσθηση είναι ότι η οδήγηση γίνεται ευκολότερη, ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη.

Κινητήρας SUBARU BOXER

Ισορροπία και ακαμψία

Η οριζόντια αντικρυστή διάταξη του κινητήρα SUBARU BOXER τοποθετεί τα έμβολα σε γωνία 180 μοιρών, για ένα χαμηλότερο, πιο επίπεδο προφίλ σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων. Αυτό προσδίδει στη μονάδα κίνησης - και κατ' επέκταση σε όλο το αυτοκίνητο - χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερη αίσθηση ισορροπίας.

Φυσικά ισορροπημένος

Σε αντίθεση με τους κλασικούς "εν σειρά" ή "τύπου V" κινητήρες, τα αντικριστά έμβολα του επίπεδου κινητήρα Boxer κινούνται αντισταθμίζοντας τις αντίστοιχες δονήσεις. Έτσι δεν χρειάζεται η προσθήκη αντίβαρων, που προσθέτουν βάρος και πολυπλοκότητα.

Χαμηλό κέντρο βάρους

Όλα τα βαριά κινούμενα στοιχεία στο εσωτερικό ενός κινητήρα BOXER, όπως οι μπιέλες, τα έμβολα, οι εκκεντροφόροι και οι βαλβίδες, είναι τοποθετημένα σε ένα οριζόντιο επίπεδο, όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Αυτό προσδίδει στα SUBARU ένα σαφώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες "σε σειρά" ή "τύπου V"), με αποτέλεσμα να ωφελούνται πολλαπλά στα θέματα χειρισμού και επιδόσεων.

1.6-LITRE DOHC DIRECT INJECTION TURBO SUBARU BOXER

1.6-LITRE DOHC DIRECT INJECTION TURBO SUBARU BOXER

  • Μέγιστη ισχύς 170 ΗΡ (125 kW) / 4.800-5.600 rpm
  • Μέγιστη ροπή 250 Nm (25,5 kgfm) / 1.800-4.800 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου 1.6GT *6,9 lit./100 km
  • Κατανάλωση καυσίμου 1.6GT-S *7,1 lit./100 km
  • CO2 εκπομπές 1.6GT *159 g/km
  • CO2 εκπομπές 1.6GT-S *164 g/km

* Δείτε τις προϋποθέσεις

* Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 : Σύμφωνα με EC715/2007-2015/45W.

Lineartronic CVT

Ανεβάστε τις προσδοκίες σας.

Lineartronic CVT

Ένα επιβατικό αυτοκίνητο με τετρακίνηση All-Wheel Drive ήταν μια εντελώς νέα έννοια όταν η SUBARU τα παρουσίασε στον κόσμο. Στη συνέχεια, η δημόσια αντίληψη της τεχνολογίας AWD άλλαξε για πάντα. Ο τάση αυτή συνεχίζεται με την πρόσφατη τεχνολογία του Lineartronic CVT που φέρει το Levorg. Με γρήγορη απόκριση και ελαφρύ, το Lineartronic CVT απορρίπτει το κατεστημένο με απροσδόκητη ακρίβεια και ζωντάνια.

Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

Για μια πιο συναρπαστική εμπειρία, μπορείτε να επιλέξετε τη χειροκίνητη λειτουργία και να χρησιμοποιήσετε τα χειριστήρια στο τιμόνι. Θα ζήσετε την απόκριση ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου που δεν θα περιμένατε από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης, απολαμβάνοντας τη χαρά της σπορτίβ οδήγησης.

Προσαρμόζεται ακατάπαυστα, αποδίδει ακατάπαυστα.

Απαλλαγμένο από το βάρος των σταθερών σχέσεων μετάδοσης, που έχει ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το σύστημα Μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων Lineartronic του Levorg με τις άπειρες σχέσεις προσφέρει ομαλότερη μετάβαση μεταξύ σχέσεων όπως και μια συνολικά ομαλότερη οδηγική εμπειρία με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.

SI-DRIVE

Το SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE) επιτρέπει την επιλογή των χαρακτηριστικών του κινητήρα και της μετάδοσης ανάλογα με το στυλ οδήγησης του οδηγού, τις επιθυμίες του και τις οδικές συνθήκες. Διαθέτει δύο διαφορετικές λειτουργίες: Intelligent και Sport.

Η Intelligent Mode προσφέρει ομαλή επιτάχυνση και πιο αποδοτική λειτουργία, ενώ η Sport Mode προσφέρει πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, με επιπλέον ισχύ και επιτάχυνση.