News

Nov 30, 2017

Press Release

5 αστέρια για τα νέα Subaru XV και Impreza, η κορυφαία βαθμολογία από το Euro NCAP

-   Τα νέα Subaru XV και Impreza πέτυχαν τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στη δοκιμή ασφάλειας Euro NCAP

-  H Subaru τιμάται για 6η συνεχόμενη φορά*1 με τη μέγιστη αυτή βαθμολογία των 5 αστέρων από τον οργανισμό Euro NCAP

-  Τόσο το νέο Subaru XV όσο και το νέο Impreza πέτυχαν την καλύτερη βαθμολογία ποτέ για Subaru στις δοκιμές Προστασίας Ενήλικων Επιβατών*2 και Προστασίας Πεζών*3 του Euro NCAP.


Βρυξέλλες, 29 Νοεμβρίου 2017 - Η Subaru Europe, η ευρωπαϊκή θυγατρική της Subaru Corporation, ανακοίνωσε σήμερα ότι τα ολοκαίνουργια μοντέλα Subaru XV και Impreza (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) έχουν επιτύχει το καθένα τη μέγιστη συνολική βαθμολογία των πέντε αστέρων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης των Επιδόσεων Ασφάλειας Νέων Μοντέλων 2017*4 (Euro NCAP).

Τα νέα Subaru XV και Impreza κατάφεραν να αποσπάσουν εξαιρετική βαθμολογία σε τέσσερις τομείς αξιολόγησης (ενήλικων επιβατών, παιδιών επιβατών, προστασία πεζών, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πιο πάνω από το ελάχιστο όριο που απαιτείται και με αξιοσημείωτα υψηλό μέσο όρο


Τα ολοκαίνουργια Subaru XV και Impreza είναι τα πρώτα μοντέλα που διαθέτουν τη νέα Παγκόσμια Πλατφόρμα Subaru (Subaru Global Platform - SGP), σχεδιασμένη για να παρέχει υψηλότερα επίπεδα απόδοσης ασφαλείας, οδηγική απόλαυση και άνεση οδήγησης. Η SGP ενισχύει σημαντικά το αμάξωμα και την ακαμψία του πλαισίου (εμπρόσθια πλευρική ακαμψία κάμψης +90%, στρεπτική ακαμψία +70%, ακαμψία εμπρός ανάρτησης +70%, ακαμψία οπίσθιου υποπλαίσιου + 100%) και η απορρόφηση της ενέργειας πρόσκρουσης έχει βελτιωθεί κατά 40% σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα.


Τα νέα Subaru XV και Impreza είναι εξοπλισμένα με 7 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου και του αερόσακου γόνατος (στη θέση του οδηγού) και με βελτιωμένη ζώνη ασφαλείας εξοπλισμένη με ασφαλιζόμενη αγκράφα που περιορίζει τα επίπεδα τραυματισμού και προστατεύει καλύτερα τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης.


Το EyeSight, η Τεχνολογία Υποβοήθησης του Οδηγού που αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού των δύο νέων μοντέλων, κατέγραψε πολύ καλά αποτελέσματα στην Αυτόνομη Πέδηση στις δοκιμές του Euro NCAP με αυτοκίνητα και πεζούς. Η Τεχνολογία Υποβοήθησης Οδηγού «EyeSight», αποτελείται από ένα ζευγάρι δύο στερεοσκοπικών καμερών που παρακολουθούν την κυκλοφοριακή κίνηση ώστε να ειδοποιήσουν τον οδηγό σε περίπτωση επικείμενου κινδύνου και, σε περιπτώσεις ανάγκης, να εφαρμόσουν πέδηση προ-σύγκρουσης έτσι ώστε να αποφευχθεί ή να τουλάχιστον να μετριαστεί η σύγκρουση. Το σύστημα EyeSight εξασφαλίζει επίσης έμμεσες λειτουργίες υποστήριξης, προειδοποιώντας τον οδηγό για την ακούσια έξοδο από τη λωρίδα του και βοηθώντας τον να διατηρεί τη λωρίδα κυκλοφορίας του.

 

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που ο οργανισμός Euro NCAP βαθμολόγησε τα νέα Subaru XV και Impreza με 5 αστέρια στις πρόσφατες αυτές δοκιμές», δήλωσε ο Μασαμίτσι Κούντο, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Subaru Europe. «Η ασφάλεια είναι η βασική αξία που προσφέρει η Subaru στους πελάτες της και είμαστε περήφανοι που, μετά από τις εξαιρετικές αναγνωρίσεις για την ασφάλεια που έχουν λάβει τα νέα μοντέλα μας σε όλο τον κόσμο, τώρα ήρθε και η αναγνώριση της Ευρώπης».

Πρόκειται για την 6η συνεχόμενη φορά που η Subaru τιμάται με την αξιολόγηση των 5 αστεριών από το Euro NCAP μετά από εκείνες του 2009 για το Legacy, του 2011 για το Subaru XV, του 2012 για το Forester και του 2014 για το Outback.

 

Να συμπληρώσουμε ότι και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν ήδη κερδίσει κορυφαίες διακρίσεις για τις επιδόσεις τους στην ασφάλεια, τόσο στην Ιαπωνία (JNCAP, NASVA) όσο και στην Αμερική (IIHS) από αντίστοιχους οργανισμούς.




 

*1: στα μοντέλα που δοκιμάστηκαν από το 2009-2017

*2: Βαθμολογία Προστασίας Ενηλίκων Επιβατών στα Subaru XV και Impreza: 94% από το τελευταίο πρωτόκολλο αξιολόγησης Euro NCAP

*3: Βαθμολογία Προστασίας Πεζών στο Subaru XV: 84% από το τελευταίο πρωτόκολλο αξιολόγησης Euro NCAP Βαθμολογία Προστασίας Πεζών στο Impreza: 82% από το τελευταίο πρωτόκολλο αξιολόγησης Euro NCAP

*4: Ανεξάρτητος οργανισμός που απαρτίζεται από ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και ευρωπαϊκές οργανώσεις αυτοκίνησης και καταναλωτών.