Outback

Πάντα σε επαφή.

Με τη ζωή σας.

Πρώτη προτεραιότητα, η ασφάλεια.

Έχοντας επίγνωση της σημασίας που έχει η ακεραιότητα των επιβαινόντων, έχουμε εξοπλίσει το Outback με συστήματα ενεργητικής, παθητικής και προληπτικής ασφαλείας υψηλής ποιότητας...


EYESIGHT: Σύστημα Προληπτικής Ασφάλειας

EYESIGHT: Σύστημα Προληπτικής Ασφάλειας

Το EYESIGHT χρησιμοποιεί 3D εικόνες που παίρνει από δύο στερεοσκοπικές κάμερες που λειτουργούν παρόμοια με τα ανθρώπινα μάτια...

5 αστέρια στην αξιολόγηση Euro NCAP

5 αστέρια στην αξιολόγηση Euro NCAP

Στο Outback έχει απονεμηθεί η μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο γύρο δοκιμών ασφαλείας του οργανισμού Euro NCAP.

Ατσάλινο Ενισχυμένο Δαχτυλιδωτό Πλαίσιο

Ατσάλινο Ενισχυμένο Δαχτυλιδωτό Πλαίσιο

Το ατσάλινο δαχτυλιδωτό πλαίσιο ενισχύει την καμπίνα των επιβατών από την οροφή ως τις πόρτες, τις κολόνες και το δάπεδο...

Αυξημένη ορατότητα

Αυξημένη ορατότητα

Έχουμε προσαρμόσει το πλαίσιο για να αυξήσουμε την ορατότητα και να μειωθούν τα τυφλά σημεία. Έχουμε βάλει επίσης μικρά τρίγωνα παράθυρα εμπρός...

Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (VDC)

Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (VDC)

Μέσω μιας σειράς αισθητήρων το Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος ελέγχει και αναλύει αν το όχημα ακολουθεί την επιθυμητή πορεία...

Σύστημα Ενεργής Κατανομής Ροπής

Σύστημα Ενεργής Κατανομής Ροπής

Κατά την πλοήγηση σε μια στροφή, το Σύστημα Ενεργής Κατανομής Ροπής εφαρμόζει τα φρένα και διανέμει λιγότερη ροπή στους εσωτερικούς τροχούς και περισσότερη ροπή στους εξωτερικούς...

Advanced Safety Package

Advanced Safety Package

Για καλύτερη ορατότητα και αναγνώριση του δρόμου το Advanced Safety Package** περιλαμβάνει δύο καινοτόμα νέα χαρακτηριστικά - το High Beam Assist (HBA) και το SRVD...

Καθίσματα, Ζώνες ασφαλείας και Αερόσακοι SRS<sup>*</sup>

Καθίσματα, Ζώνες ασφαλείας και Αερόσακοι SRS*

Οι εμπρός αερόσακοι SRS*, εμπρός πλευρικοί αερόσακοι SRS*, τύπου κουρτίνας SRS* και γόνατου SRS* είναι στάνταρ εξοπλισμός στο Outback...

Προστατευτική διαρρύθμιση καμπίνας

Προστατευτική διαρρύθμιση καμπίνας

Όταν πρόκειται για την ασφάλειά σας, κάθε SUBARU ξεπερνά τις κοινές πρακτικές. Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ο κινητήρας SUBARU BOXER και το κιβώτιο ταχυτήτων...

Δείτε τις προϋποθέσεις

* SRS: Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης. Αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας.

Το EYESIGHT και οι λειτουργίες του

Παγκόσμια πρωτοπορεία: το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της SUBARU

Επειδή στη Subaru πιστεύουμε στην ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, της οποίας ένα σημαντικό μέρος είναι η ασφάλεια πριν τη σύγκρουση, κάνουμε ειλικρινείς προσπάθειες να διασφαλίσουμε ότι ένα ατύχημα δεν θα συμβεί ποτέ. Έτσι δημιουργήσαμε το EyeSight*(1), το κορυφαίο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της Subaru. Σαν ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια που βλέπουν το δρόμο μπροστά, το EyeSight χρησιμοποιεί δύο στερεοσκοπικές κάμερες που αναγνωρίζουν σχεδόν τόσο καλά όσο το ανθρώπινο μάτι και τραβούν τρισδιάστατες έγχρωμες εικόνες.

Χρησιμοποιώντας εικόνες και από τις δύο κάμερες για τον ακριβή προσδιορισμό του σχήματος, της ταχύτητας και της απόστασης, το EyeSight δεν ανιχνεύει μόνο οχήματα, αλλά και μοτοσικλέτες, ποδήλατα και πεζούς.*(2) Όταν εντοπίζει πιθανό κίνδυνο, προειδοποιεί τον οδηγό και ακόμη εφαρμόζει τα φρένα, αν χρειαστεί, για να αποφευχθεί ένα ατύχημα. Το EyeSight μειώνει την επιβάρυνση του οδηγού κατά τη διάρκεια της οδήγησης και βελτιώνει την αίσθηση ασφάλειας στο Outback.

Προσαρμοζόμενο Cruise Control

Προσαρμοζόμενο Cruise Control

Το EyeSight δεν διατηρεί μόνο την ταχύτητα που ορίζει ο οδηγός όπως κάνει το παραδοσιακό cruise control. Όταν ανιχνεύσει ένα όχημα μπροστά, το Προσαρμοζόμενο Cruise Control...

Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας και Αναχώρησης από την Λωρίδα (Lane Sway and Departure Warning)

Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας και Αναχώρησης από την Λωρίδα (Lane Sway and Departure Warning)

Όταν είστε αποσπασμένοι από κούραση και μετακινείστε εντός της λωρίδας ή αναχωρείτε από την λωρίδα, η Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας σάς βοηθά να παραμείνετε σε εγρήγορση με την χρήση βομβητή...

Προειδοποίηση Ξεκινήματος Προπορευόμενου Οχήματος (Lead Vehicle Start Alert)

Προειδοποίηση Ξεκινήματος Προπορευόμενου Οχήματος (Lead Vehicle Start Alert)

Όταν βρίσκεστε σταματημένοι και το EyeSight ανιχνεύσει ότι το προπορευόμενο όχημα έχει αρχίσει να κινείται πάλι, η Προειδοποίηση Ξεκινήματος του Προπορευόμενου Οχήματος προτρέπει τον οδηγό...

Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Braking System)<sup>*3</sup>

Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Braking System)*3

Όταν "αντιληφθεί" επικείμενη σύγκρουση με ένα όχημα ή άλλο εμπόδιο μπροστά, το Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση μπορεί να προειδοποιήσει τον οδηγό με έναν βομβητή...

Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Throttle Management)

Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Throttle Management)

Όταν το EyeSight βλέπει ένα εμπόδιο μπροστά σας και εσείς βάζετε το όχημα σε σχέση Drive (κίνηση προς τα εμπρός) αντί για Reverse (όπισθεν), η Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση...

Υποβοήθηση Τιμονιού Πριν τη Σύγκρουση (Pre-collision Steering Assist)

Υποβοήθηση Τιμονιού Πριν τη Σύγκρουση (Pre-collision Steering Assist)

Όταν εντοπίζει μια πιθανή μετωπική σύγκρουση, η Υποβοήθηση Τιμονιού Πριν τη Σύγκρουση βοηθά τον οδηγό να κάνει μια απότομη στροφή για να αποφύγει την σύγκρουση.

Δείτε τις προϋποθέσεις

*(1) Το EyeSight είναι ένα σύστημα υποστήριξης της οδήγησης το οποίο μπορεί να μην λειτουργήσει βέλτιστα κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός είναι πάντοτε υπεύθυνος για την ασφαλή και προσεκτική οδήγηση και την τήρηση του κώδικα κυκλοφορίας. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως η συντήρηση του οχήματος, ο καιρός και οι οδικές συνθήκες. Δείτε το Βιβλίο Οδηγιών Χρήσης για ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία και τους περιορισμούς του EyeSight.

*(2) Επειδή το EyeSight ανιχνεύει αντικείμενα που βρίσκονται τουλάχιστον 1 μέτρο πάνω από το έδαφος, δεν μπορεί να ανιχνεύσει παιδιά με ύψος κάτω από 1 μέτρο. Ανάλογα με τις συνθήκες, υπάρχουν περιπτώσεις όπου η ανίχνευση δεν είναι εφικτή.

*(3) Το Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση μπορεί να μην λειτουργήσει σε όλες τις περιπτώσεις. Ανάλογα με τη διαφορά ταχύτητας από τα εμπόδια, το ύψος του κάθε εμποδίου και άλλες συνθήκες, κάθε περίπτωση μπορεί να μην πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε το EyeSight να λειτουργήσει με βέλτιστο τρόπο.