Ενεργητική Ασφάλεια
Στο επίκεντρο των χαρακτηριστικών της Ενεργητικής Ασφάλειας της SUBARU είναι το επίπεδο ασφαλείας που προέρχεται από αυτοκίνητα κατασκευασμένα γύρω από το φημισμένο σύστημα του Symmetrical AWD της SUBARU, την ανάρτηση και τη σχεδίαση του αμαξώματος. Η προσθήκη της τεχνολογίας ηλεκτρονικού ελέγχου όπως τα VDC, ABS και EBD βοηθά τον οδηγό έτσι ώστε αυτά να μπορούν να ελέγχουν το αυτοκίνητο ακριβώς όπως προορίζεται και να παρέχουν ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο αποφυγής του κινδύνου.
Υψηλά επίπεδα σταθερότητας και αξιοπιστίας
Σταθερότητα που αγκαλιάζει το δρόμο, και τα διάφορα συστήματα υποστήριξης του οδηγού
Εξαιρετική ελκτική δύναμη και αξιόπιστη δυνατότητα οδήγησης με το σύστημα του Symmetrical AWD, και ανάρτηση με κορυφαίες ικανότητες ελέγχου για συμπεριφορά αυτοκινήτου που προσδοκά ο οδηγός. Ένα αμάξωμα εξαιρετικά άκαμπτο για σίγουρη οδήγηση και υψηλότερα επίπεδα αποφυγής κινδύνου. Η λειτουργία Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανάβαση (Hill-start Assist) βοηθά επίσης στο να γίνει ευκολότερος ο χειρισμός του αυτοκινήτου.
Symmetrical AWD
Η ιδανική προσέγγιση της Subaru: ξεγνοιασιά και απολαυστική οδήγηση
Το Symmetrical AWD αναφέρεται στο αποκλειστικό σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς της Subaru που είναι διατεταγμένο συμμετρικά γύρω από τον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης. Το αποτέλεσμα είναι η εξαιρετική ισορροπία του βάρους και η ομοιόμορφη κατανομή του φορτίου επάνω από τον καθένα τροχό, ικανό να κατανείμει τη δύναμη της κίνησης αποτελεσματικά και στους τέσσερις τροχούς. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το οποίο είναι παραδοσιακά ένα από τα βαρύτερα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, είναι τοποθετημένο κοντά στο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου μέσα στο σύστημα του Symmetrical AWD. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι ο ελαφρύς και συμπαγής Κινητήρας BOXER Οριζόντιας Διάταξης (Αντικρυστών Εμβόλων). Η σχεδίαση αυτή ελαχιστοποιεί τις ροπές αδρανείας, απαιτώντας λιγότερη ενέργεια για να στρίψει και για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Το συνολικό πακέτο αυξάνει την ευκινησία και τον σβέλτο χειρισμό που θεωρείται ότι είναι κοντά στο ιδανικό. Αυτά τα συναρπαστικά χαρακτηριστικά αναδεικνύονται ξανά και ξανά κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες, σε βρεγμένους δρόμους, χιονισμένους δρόμους, και σχεδόν σε κάθε άλλη πιθανή κατάσταση. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο η Subaru παραμένει προσηλωμένη πίσω από τη φιλοσοφία του αποκλειστικού συστήματος του Symmetrical AWD.
Ανάρτηση
Σταθερότητα και ευκινησία
Τα συστήματα ανάρτησης της Subaru είναι μια επίδειξη αναφοράς των φιλοσοφιών οδήγησης. Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει μία σχεδίαση μακρύτερης διαδρομής για να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ακολουθεί καλύτερα τις καμπές επάνω στην επιφάνεια του δρόμου. Αυτό παρέχει καλύτερη ευστάθεια της οδήγησης και εξαιρετική απόκριση στο τιμόνι. Η πίσω ανάρτηση επόμενης γενιάς διατηρεί τα ελαστικά σταθερά κάθετα έναντι της επιφάνειας του δρόμου και απορροφά τις ταλαντώσεις με έναν σταθερό τρόπο. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω ανάρτηση υποστηρίζονται μεταξύ τους για ασφαλή, αξιόπιστη ικανότητα οδήγησης και ανώτερη άνεση ταξιδιού.
Αμάξωμα υψηλής ακαμψίας
Σταθερό, αλλά και ευκίνητο πλαίσιο
Το αμάξωμα υψηλής ακαμψίας της Subaru φημίζεται για την ασφάλειά του στις συγκρούσεις. Παρουσιάζει όμως και ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα – το υψηλό επίπεδο της ευκινησίας του. Ενώ τα αυτοκίνητα απαιτούν ένα καλά συντονισμένο σύστημα ανάρτησης, έναν αποτελεσματικό κινητήρα, σύστημα μετάδοσης και τα άλλα μηχανικά εξαρτήματα να λειτουργούν ακριβώς όπως ο οδηγός επιθυμεί, το άκαμπτο αμάξωμα είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας που τακτικά αγνοείται. Αμαξώματα αυτοκινήτων με ανεπαρκή ακαμψία υποφέρουν από ταλάντωση σε ολόκληρο το πλαίσιο όταν οδηγούνται πάνω από ανωμαλίες ή όταν στρίβουν, με αποτέλεσμα μία απρόβλεπτη, αναξιόπιστη συμπεριφορά. Η SUBARU χρησιμοποιεί αμαξώματα κατασκευασμένα με τη νέα φιλοσοφία Πλαισίων Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου για ένα υψηλό επίπεδο ακαμψίας αμαξώματος. Το να δίνεις στον οδηγό πιστή απόκριση και αξιόπιστη ικανότητα οδήγησης είναι μία προσέγγιση που η SUBARU πιστεύει ότι είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ασφαλή οδήγηση. 
Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανάβαση 
Αξιοπιστία στην ανωφέρεια
Η λειτουργία Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανάβαση είναι ένα σύστημα υποβοήθησης του οδηγού το οποίο διατηρεί το αυτοκίνητο αμετακίνητο όταν ξεκινά σε μία ανάβαση. Η πίεση των φρένων διατηρείται για ένα περίπου δευτερόλεπτο κατά το ξεκίνημα σε μία ανάβαση για να εμποδίσει το αυτοκίνητο να κυλίσει προς τα πίσω όταν γίνεται η αλλαγή από πεντάλ φρένων σε πεντάλ γκαζιού.
Προβλέψιμη οδήγηση
Το αίσθημα της ασφάλειας όταν μπορείς να οδηγείς ομαλά σε κάθε επιθυμητή πορεία
Φανταστείτε να είστε σε θέση να οδηγείτε μέσα σε μία ολισθηρή στροφή μία χιονισμένη ή βροχερή ημέρα χωρίς απρόβλεπτη κίνηση του αυτοκινήτου, να στρίβετε ακριβώς όπως προβλέπετε σε ολόκληρη τη στροφή, και να βγαίνετε ομαλά έξω από την στροφή. Η SUBARU περιλαμβάνει ένα πλήθος λειτουργιών οι οποίες κάνουν το ομαλό στρίψιμο μία πραγματικότητα.
Έλεγχος Δυναμικής του Οχήματος (VDC)
Αντιολισθητική Τεχνολογία
Ο Έλεγχος Δυναμικής του Οχήματος είναι ένας ηλεκτρονικός μηχανισμός ο οποίος εμποδίζει το αυτοκίνητο να ολισθήσει όταν βιώνει μία απώλεια στην σταθερότητα με συνεχή παρακολούθηση των συνθηκών της οδήγησης από την γωνία περιστροφής του τιμονιού, τις στροφές του κινητήρα, την επιλογή της σχέσης ταχύτητας και τη θέση του πεντάλ των φρένων. Ελέγχει τα φρένα σε κάθε στροφή εάν το αυτοκίνητο αρχίσει να συμπεριφέρεται αλλοπρόσαλλα και αποτρέπει το αυτοκίνητο να ολισθήσει πλευρικά στη στροφή.

Ο Έλεγχος Πρόσφυσης διατηρεί σταθερή επιτάχυνση και είναι πολύ αισθητός σε ολισθηρούς δρόμους. Ένας υπολογιστής ελέγχει συνέχεια εάν οι τροχοί είναι σε επαφή με τον δρόμο, και εφαρμόζει τα φρένα, εάν ένα ελαστικό σπινάρει, για να μειώσει την απόδοση του κινητήρα και να επανακτήσει την έλξη. Ο Έλεγχος Πρόσφυσης είναι αποτελεσματικός πιο πολύ σε ολισθηρούς δρόμους, ιδιαίτερα όταν βρέχει ή χιονίζει.
Σύστημα Ενεργής Κατανομής Ροπής (Active Torque Vectoring)
Αποφυγή κινδύνου με καλύτερο στρίψιμο

Μία νέα λειτουργία η οποία πηγαίνει τις ικανότητες αποφυγής του κινδύνου ένα βήμα παραπέρα. Κατά την πλοήγηση σε μία στροφή, το VDC εφαρμόζει τα φρένα στον μπροστινό εσωτερικό τροχό για να παρέχει βέλτιστη δύναμη κίνησης σχετική με τον εξωτερικό τροχό. Οι εξωτερικοί τροχοί περιστρέφονται ομαλότερα, πράγμα το οποίο με τη σειρά του αυξάνει την ικανότητα της διεύθυνσης. Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πιστά στην ενέργεια του τιμονιού του οδηγού, πράγμα το οποίο βοηθά να αποφευχθούν εμπόδια επάνω στον δρόμο ή τον κίνδυνο όταν χρειάζεται.

Ακινητοποίηση
Δυνατή, αξιόπιστη πέδηση, ακόμα και πάνω σε ολισθηρούς δρόμους
Η απόδοση της πέδησης έχει άμεση σχέση με την ασφάλεια του αυτοκινήτου και με τις ικανότητες αποφυγής του κινδύνου. Ο συνδυασμός του ABS και του EBD αποδίδει ακριβή έλεγχο μπλοκαρίσματος των φρένων και κατανομής της πίεσης της πέδησης, ιδιαίτερα σε ολισθηρούς δρόμους ή σε χιονισμένες ή βροχερές ημέρες, πράγμα που αυξάνει την συνολική απόδοση της πέδησης και διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο αποφυγής του κινδύνου. Άλλες λειτουργίες που βοηθούν τον οδηγό περιλαμβάνουν την Υποβοήθηση των Φρένων, η οποία αυξάνει την πίεση των φρένων σε περιπτώσεις όπου απαιτείται ξαφνική πέδηση, και Παράκαμψη των Φρένων, η οποία εφαρμόζει τα φρένα εάν ο οδηγός πατήσει κατά λάθος τα πεντάλ των φρένων και του γκαζιού την ίδια στιγμή. Η βασική εστίαση για την SUBARU είναι η ξεγνοιασιά, και για να το επιτύχει αυτό, τα φρένα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ανταποκρίνονται γρήγορα όταν τα εφαρμόζει κάποιος σε οποιονδήποτε σχεδόν τύπο του δρόμου.
Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος των Τροχών (ABS) με Ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης
Ένα αξιόπιστο σύστημα που παρέχει θετική δύναμη πέδησης σε ολισθηρούς δρόμους

Το ABS παρακολουθεί συνέχεια την κίνηση των τροχών και μειώνει την πίεση των φρένων μόλις ανιχνευτεί ένα μπλοκάρισμα. Το σύστημα επαναλαμβάνει συνέχεια αυτή τη διαδικασία για να παρέχει άφθονη δύναμη πέδησης ακόμη και σε ολισθηρούς δρόμους και για να επιτρέπει στον οδηγό να στρίψει το αυτοκίνητο. Η Ηλεκτρονική Κατανομή Δύναμης Πέδησης είναι ένα σύστημα που κατανέμει την δύναμη πέδησης σε έναν βέλτιστο βαθμό μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών για να ταιριάζει με τις συνθήκες οδήγησης. Οι μπροστινοί και οι πίσω τροχοί περιστρέφονται με διαφορετικό ρυθμό ανάλογα με το πώς οδηγείται το αυτοκίνητο και με το βάρος του. Το σύστημα ανιχνεύει αυτές τις αλλαγές, και κατανέμει την δύναμη πέδησης σε ορισμένους τροχούς για να ταιριάξει με τις συνθήκες οδήγησης για πιο αξιόπιστη πέδηση. Ο συνδυασμός του ABS και της Ηλεκτρονικής Κατανομής Δύναμης Πέδησης βοηθούν τον οδηγό να αποφύγει επικίνδυνες καταστάσεις, και αυξάνουν τη δύναμη της πέδησης σε ολισθηρές επιφάνειες δρόμων.

Υποβοήθηση Φρένων
Υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης (Break Assist)
Κατά τη διάρκεια συνθηκών πέδησης έκτακτης ανάγκης, η πλειοψηφία των οδηγών δεν είναι σε θέση να εφαρμόσει επαρκή πίεση φρένων, πράγμα το οποίο συχνά κάνει τις συγκρούσεις χειρότερες από ό,τι θα μπορούσαν να είναι. Η λειτουργία της Υποβοήθησης Πέδησης βοηθά τον οδηγό να πατήσει το πεντάλ των φρένων για να αποφύγει να συμβούν αυτές οι καταστάσεις. Η ταχύτητα με την οποία πατιέται το πεντάλ των φρένων και η δύναμη που εφαρμόζεται ανιχνεύονται για να προσδιοριστεί εάν απαιτείται υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης, και εάν ναι, η πίεση των φρένων αυξάνεται αυτόματα. 
Παράκαμψη Φρένων (Brake Override)
Λειτουργίες ασφαλείας οι οποίες εστιάζονται στην πέδηση, ακόμη και αν το γκάζι πατιέται την ίδια στιγμή

Εάν ο οδηγός πατήσει κατά λάθος και το πεντάλ του γκαζιού και το πεντάλ των φρένων την ίδια στιγμή, το σύστημα περιορίζει την απόδοση του κινητήρα και εφαρμόζει τα φρένα πρώτα και αποκλειστικά. Αυτό είναι αποτελεσματικό στο να αποτρέψει ατυχήματα εάν ο οδηγός πατήσει το λάθος πεντάλ.