Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ SUBARU
Η θεμελιώδης φιλοσοφία της Subaru – όπου τα απολαυστικά αυτοκίνητα μπορούν να εξελιχθούν μόνο εάν υποστηριχτούν από ένα επαρκές επίπεδο ασφάλειας – έχει γίνει το επίκεντρο της εξέλιξης από το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε ποτέ. Η ιστορία της Subaru είναι βασικά μία αντανάκλαση της ιστορίας που οδηγεί μέχρι τη ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1960
1960 -
Προηγμένη, ρεαλιστική δοκιμή σύγκρουσης που πραγματοποιήθηκε από Ιάπωνα κατασκευαστή που κάνει χρήση των κατευθυντήριων ραγών και ανδρείκελων δοκιμών σύγκρουσης.  
1960 -
Δοκιμή σύγκρουσης οπίσθιου μέρους του Subaru360. 
1965
Ο πρώτος Ιάπωνας κατασκευαστής που ξεκίνησε δοκιμές σύγκρουσης (μετωπική, οπίσθιου μέρους). 
1966
Subaru1000: Λανσάρεται το πρώτο αυτοκίνητο FWD της Subaru με τον SUBARU BOXER. Υψηλά επίπεδα ασφάλειας επιτυγχάνονται στη δοκιμή ασφαλείας. 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1970
1971
Αναπτύσσεται ένα ειδικό πρόγραμμα ασφαλείας συγκρούσεων της Subaru ως μέρος της δοκιμής ασφαλείας συγκρούσεων για το Leone.  
1972
Λανσάρεται το Subaru Leone 4WD Station Wagon, το πρώτο στον κόσμο επιβατικό αυτοκίνητο 4WD μαζικής παραγωγής. Διαθέτει ένα επιλεκτικό σύστημα όπου ο οδηγός μπορεί να αλλάξει από λειτουργία 2WD σε 4WD.
1977
Αρχίζουν δοκιμές βύθισης του κινητήρα κάτω από το θάλαμο επιβατών για το Αμερικανικό Leone (Σειρά-L). 
1979
Δοκιμές του Leone 4WD: Σαν μέρος των βημάτων για τη βελτίωση της ασφαλείας των συγκρούσεων για το Leone 4WD, ο κεντρικός άξονας και το διαφορικό έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να χωρίζονται και να πέφτουν κάτω κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης. 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980
1981
Λανσάρεται το “Leone 1800cc 4WD Automatic”, που χρησιμοποιεί τον πρώτο στον κόσμο υδραυλικό πολύδισκο τοποθετημένο στο κεντρικό διαφορικό για την κατανομής της ροπής και στους πίσω τροχούς.
1983
4WD Leone turbo εφοδιασμένο με ένα υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης για να ρυθμίζεται υδραυλικά το ύψος του αυτοκινήτου.
1986
Αρχίζει η έρευνα για τη χρήση υλικών υψηλής αντοχής για τα πλαίσια των αυτοκινήτων.
1986
XT: Πλαστικοί προφυλακτήρες που συμμορφώνονται με τον κανόνα των πέντε μιλίων την ώρα στην Αμερική ως οι πρώτοι "προφυλακτήρες απορρόφησης ενέργειας" που εξελίχθηκαν στον κόσμο.
1986
Το 3-θυρο hatchback coupe Leone RX-II (κινητήρας 1,8-λίτρων turbo) χρησιμοποιεί ένα σύστημα μόνιμης AWD με ένα κεντρικό μπλοκέ διαφορικό.
1987
Το MP-T 4WD εξελίχθηκε σε σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4WD “ACT-4”, που λειτουργεί με έλεγχο παλμών για να προβλέπει την κατανομή της ροπής μπροστά και πίσω. 
1989
Λανσάρεται το Legacy πρώτης γενιάς. Το μοντέλο έγινε το νέο πρότυπο ασφαλείας της Subaru για να βελτιώσει περαιτέρω την ασφάλεια και την προστασία σε πραγματικές συγκρούσεις. 
1989
Το Legacy Turbo έρχεται εξοπλισμένο με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4WD με κεντρικό διαφορικό LSD συνεκτικού συμπλέκτη. Ένα σύστημα πέδησης με σερβόφρενο διατεταγμένο σε σειρά αυξάνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου. 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990
1990
Εξοπλισμός και τοποθέτηση συστημάτων απόκτησης δεδομένων σύγκρουσης επί του οχήματος στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης.
1991
Η "VTD-4WD (Κίνηση στους 4-Τροχούς με Μεταβλητή Κατανομή της Ροπής)" για εξαιρετικό στρίψιμο και το "4WS" (σύστημα τετραδιεύθυνσης) τοποθετήθηκαν στο SVX για μία ανώτερη ισορροπία μεταξύ της ασφάλειας και της οδηγικής απόλαυσης. 
1993
Legacy δεύτερης γενιάς: Η ακαμψία των αμαξωμάτων των αυτοκινήτων χωρίς πλαίσιο (αυτοφερόμενο αμάξωμα) που παρέχουν προστασία έναντι των πλάγιων συγκρούσεων αυξάνεται για ακόμη υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας των συγκρούσεων. 
1996
Forester πρώτης γενιάς: Κτισμένο επάνω στο αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου για τα τρέχοντα ανώτερα επίπεδα ασφαλείας των συγκρούσεων. 
1998
Legacy τρίτης γενιάς: Το αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου και η δομή του μπροστινού πλαισίου περικλείουν τον Οριζόντιας Διάταξης (Αντικρυστών Εμβόλων) BOXER Κινητήρα. Η τοποθέτηση των μπροστινών πλαϊνών αερόσακων αυξάνει την ασφάλεια των συγκρούσεων σε άνευ προηγουμένου επίπεδα.
1999
Το σύστημα υποβοήθησης του οδηγού "ADA (Ενεργή Υποβοήθηση Οδήγησης)" που χρησιμοποιεί στερεοσκοπικές κάμερες λανσάρεται και τοποθετείται στο Ιαπωνικό Legacy. 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 2000
2003
Δοκιμές πρόσκρουσης Αυτοκίνητο-με-αυτοκίνητο: Για να βελτιωθεί η ασφάλεια ακόμη περισσότερο, ολοκληρώνεται η κατασκευή των εγκαταστάσεων δοκιμών που αναπαράγουν πραγματικές συνθήκες σύγκρουσης.
2007
Το μοντέλο 07MY Impreza κερδίζει το βραβείο Grand Prix ‘07/08’ του οργανισμού JNCAP. Τον ίδιο χρόνο, το Impreza κατακτά τον τίτλο του ασφαλέστερου ιαπωνικού αυτοκινήτου.
2007
Η ασφάλεια αυξάνεται εξαιρετικά με την προσθήκη του “SUBARU Dynamic Chassis Control Concept", μιας ιδέας που απογειώνει την οδηγική απόλαυση.
2008
Λανσάρεται το σύστημα “EyeSight”, το πρώτο στον κόσμο σύστημα προληπτικής ασφάλειας, που ενσωματώνει στη λειτουργική τεχνολογία του τη χρήση της στερεοσκοπικής κάμερας.
2009
Legacy 5ης γενιάς: Χάρη στο υποπλαίσιο στήριξης του κινητήρα, που βοηθά στην περίπτωση εμπρόσθιων συγκρούσεων,  κατατάσσεται στην κορυφή των αξιολογήσεων ασφάλειας σε όλο τον κόσμο.

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 2010
2010
Το EyeSight εξελίσσεται σε ένα εξαιρετικά προηγμένο σύστημα προληπτικής ασφάλειας που αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού των ιαπωνικών Legacy και Outback. 
2014
Το EyeSight ενισχύεται, με βελτιώσεις που γίνονται στις βασικές λειτουργίες όπως η χρήση έγχρωμων εικόνων της στερεοσκοπικής κάμερας.