Παθητική Ασφάλεια
Από τότε που ξεκίνησε την δραστηριότητα της παραγωγής αυτοκινήτων, η SUBARU έχει πάνω απ 'όλα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της "τεχνολογίας ασφαλείας" για να παρέχει προστασία έναντι των συγκρούσεων. Τα αυτοκίνητα SUBARU ενσωματώνουν πολυάριθμες τεχνολογίες σχεδιασμένες να προστατεύουν τους επιβάτες, καθώς επίσης και τις ζωές των πεζών, στην περίπτωση μίας σύγκρουσης. Ο σχεδιασμός κάθε πτυχής του αυτοκινήτου με σκοπό να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια είναι μία φιλοσοφία ασφαλείας των συγκρούσεων η οποία είναι μοναδική στην SUBARU και αποδεικνύεται με χαρακτηριστικά όπως το "αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου" για προστασία έναντι των συγκρούσεων, ή τη διάταξη του κινητήρα η οποία προστατεύει τους επιβάτες από χτυπήματα στην περίπτωση ενός τρακαρίσματος.
Μετωπικές/Οπίσθιες Συγκρούσεις
Απορρόφηση της ενέργειας που δημιουργείται από την σύγκρουση για την προστασία των επιβατών

Η συμμετρική διάταξη της πλατφόρμας του Symmetrical AWD + BOXER προστατεύει τους επιβάτες στις περιπτώσεις συγκρούσεων εκμεταλλευόμενη αποτελεσματικά τη δομή του αμαξώματος με ζώνες απορρόφησης. Κάθε εξάρτημα μέσα στην καμπίνα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα πρώτα την ασφάλεια και έχει κατασκευαστεί με υλικά απορρόφησης των κραδασμών για να προστατεύει το ευαίσθητο ανθρώπινο σώμα. Αυτή η φιλοσοφία πηγάζει από το γεγονός ότι ακόμη και το μικρότερο τμήμα του εξοπλισμού μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο εάν υποβληθεί στις υψηλές ενέργειες πρόσκρουσης μίας σύγκρουσης. Έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί πεντάλ ασφαλείας και ένα σχήμα καθίσματος που μειώνει τη βλάβη από αυχενικούς τραυματισμούς κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης του οπίσθιου μέρους.

Κινητήρας αποσπώμενος
Φαινόμενο βύθισης για να αποτραπεί τραυματισμός στους επιβάτες

Τα αυτοκίνητα Subaru παραδοσιακά τροφοδοτούνται με τον Οριζόντιας Διάταξης (Αντικρυστών Εμβόλων) Κινητήρα SUBARU BOXER. Με εγγενώς χαμηλό κέντρο βάρους, ο κινητήρας επιτρέπει στο κιβώτιο ταχυτήτων και στα άλλα εξαρτήματα της μετάδοσης κίνησης να τοποθετούνται συμμετρικά σε μία ευθεία γραμμή. Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει στον κινητήρα να "βυθιστεί" – ή να ολισθήσει – κάτω από το δάπεδο κατά τη διάρκεια μίας μετωπικής σύγκρουσης, και έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ ασφαλέστερος από τους άλλους κινητήρες, όπου το κιβώτιο ταχυτήτων και τα άλλα εξαρτήματα της μετάδοσης κίνησης ωθούνται συχνά μέσα στην καμπίνα κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης.

Εμπρόσθιες ζώνες ασφαλείας

Μέσα συγκράτησης επιβατών εμπρόσθιων καθισμάτων για ατυχήματα

Οι ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων των αυτοκινήτων Subaru έχουν ένα πλήθος χαρακτηριστικών για πρόσθετη ασφάλεια. Ο προεντατήρας σφίγγει ακαριαία τη ζώνη ασφαλείας κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης, συγκρατώντας τους επιβάτες πιο σφιχτά στα καθίσματά τους. Ο περιοριστής του φορτίου διατηρεί την τάση στην ζώνη ασφαλείας, μειώνοντας τον τραυματισμό στο στήθος του επιβάτη. Επιπλέον ο ρυθμιστής ύψους της ζώνης ασφαλείας αλλάζει τη θέση του ιμάντα του ώμου για να ταιριάζει με τις διαφορετικές διαστάσεις του σώματος.
Οπίσθιες ζώνες ασφαλείας
Ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα για καλύτερη ασφάλεια
Όλα τα πίσω καθίσματα στα αυτοκίνητα Subaru χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων για να συγκρατούν σφιχτά την περιοχή της μέσης και του στήθους των επιβατών. Όλοι οι μηχανισμοί περιτύλιξης διαθέτουν έναν μηχανισμό παιδικού καθίσματος (ALR). 
Αερόσακοι SRS καθίσματος οδηγού και καθίσματος συνοδηγού
Φουσκωτά προστατευτικά μαξιλάρια στη στιγμή
Οι αερόσακοι SRS του καθίσματος του οδηγού και του καθίσματος του συνοδηγού λειτουργούν μαζί με τις ζώνες ασφαλείας για να προστατέψουν τους επιβάτες. Αυτοί είναι διπλωμένοι μέσα σε συμπαγές μέγεθος και αποθηκευμένοι μέσα στο τιμόνι και στο ταμπλό και αναδιπλώνονται ακαριαία για να σχηματίσουν αερόσακους κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης, παρέχοντας πρόσθετη προστασία για τους επιβάτες.

SRS: Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης
Σχεδίαση καθίσματος απορρόφησης κραδασμών
Μειώνοντας τον αυχενικό τραυματισμό των επιβατών
Τα καθίσματα παίζουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια μίας οπίσθιας σύγκρουσης. Όλα τα μπροστινά καθίσματα στα αυτοκίνητα Subaru ενσωματώνουν μηχανισμούς για να μειώνουν αυτές τις κρούσεις με τρεις τρόπους: (1) Ενεργά προσκέφαλα για να συγκρατούν σφιχτά το κεφάλι. (2) Απορροφούν τους κραδασμούς στο κεφάλι χρησιμοποιώντας προσκέφαλα απορρόφησης ενέργειας με μία εσωτερική δομή διπλού στρώματος, ελαχιστοποιώντας έτσι τον αυχενικό τραυματισμό. (3) Ολόκληρη η πλάτη του καθίσματος απορροφά την κρούση η οποία εκτοξεύει τους επιβάτες προς τα πίσω, ελαχιστοποιώντας τον κραδασμό που μεταδίδεται στους επιβάτες.
Υλικά απορρόφησης κραδασμών έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί στην οροφή και στις άλλες επιφάνειες της καμπίνας για να μειώσουν την κρούση που μεταδίδεται στα κεφάλια των επιβατών κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης.

SRS: Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης
Πεντάλ ασφαλείας
Εξαλείφοντας τον τραυματισμό των κάτω άκρων
Εάν το αυτοκίνητο εμπλακεί σε μετωπική σύγκρουση, τα πεντάλ του αυτοκινήτου μετακινούνται συχνά προς τα πίσω, προκαλώντας τραυματισμούς στα πόδια του οδηγού. Όλα τα αυτοκίνητα Subaru διαθέτουν αυτόματα συμπτυσσόμενα πεντάλ για να ελαχιστοποιούν αυτόν τον τύπο τραυματισμού. Τα υποπόδια (μοντέλα AT) χρησιμοποιούν επίσης υλικό απορρόφησης κραδασμών για να μειώσουν τον τραυματισμό στα πόδια του οδηγού.
Πλευρικές/Πλάγιες Συγκρούσεις, Ανατροπή
Δομή αμαξώματος που προστατεύει τους επιβάτες κατά τη διάρκεια μίας πλευρικής σύγκρουσης ή ανατροπής
Τα SUBARU έχουν άκαμπτες πλευρικές δοκούς μέσα σε όλες τις πόρτες και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου για να προστατεύουν τους επιβάτες κατά τη διάρκεια μίας πλευρικής σύγκρουσης. Το υψηλό επίπεδο της ακαμψίας που παρέχεται από το αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου προστατεύει ολόκληρο τον χώρο της καμπίνας στην περίπτωση μίας σύγκρουσης ή ανατροπής. Η προσθήκη των μπροστινών πλευρικών αερόσακων SRS/ των αερόσακων SRS οροφής και η χρήση υλικών απορρόφησης κραδασμών σε ολόκληρο το εσωτερικό βοηθούν στην προστασία του κεφαλιού και του σώματος των επιβατών μέσα σε μία καμπίνα που έχει εξ ολοκλήρου σχεδιαστεί για να μειώνει τις συνέπειες της σύγκρουσης.
Αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου
Η κεντρική ιδέα της παθητικής ασφάλειας
Το 1996, η Subaru ανακοίνωσε μία νέα φιλοσοφία για το Forester πρώτης γενιάς: Το αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου, το οποίο προστατεύει την κεντρική καμπίνα από προσκρούσεις από κάθε κατεύθυνση μετά από μία σύγκρουση, μετωπική, μπροστινή πλάγια, πλευρική ή οπίσθια σύγκρουση. Το Forester έγινε άμεσα επιτυχία σε ολόκληρο τον κόσμο, για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειάς του και για το λειτουργικό, αλλά προσανατολισμένο στις επιδόσεις αμάξωμα. Η σχεδίαση αυτού του αμαξώματος διαθέτει μία δομή δακτυλίου που συνδέει τις αριστερές και τις δεξιές κολώνες A, B και C μέσω της οροφής και του δαπέδου, συνδυασμένη με ενισχυμένες πλευρικές ράγες και πλευρικά μαρσπιέ που συνδέουν την πλευρά του αμαξώματος για να δημιουργήσουν έναν κλωβό ο οποίος περικλείει την κεντρική καμπίνα. Αυτή η σχεδίαση απορροφά αποτελεσματικά τις κρούσεις από οποιαδήποτε κατεύθυνση στην περίπτωση ενός ατυχήματος, παρέχοντας στην καμπίνα μία ισχυρή προστασία. Το όνομα για τη σχεδίαση των Πλαισίων Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου πήρε μορφή μόνο από το Forester και μετά. Η σχεδίαση αυτή ανακοινώθηκε αρχικά απλά σαν ένα αμάξωμα ασφαλείας πλάγιας σύγκρουσης, όμως η μοναδική παρόμοια με δακτύλιο δομή που συνδέει την καθεμία κολώνα στην οροφή και στο δάπεδο ήταν περισσότερο από αρκετή για να επιδείξει τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας των συγκρούσεων που παρέχονται με αυτή. 
SRS πλαϊνοί αερόσακοι/αερόσακοι οροφής
Για την προστασία όλων των επιβατών
Κατά τη διάρκεια μίας πλευρικής σύγκρουσης, οι πλαϊνοί αερόσακοι που βρίσκονται τοποθετημένοι μέσα στα εξωτερικά περιγράμματα του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού αναδιπλώνονται για να προστατέψουν την περιοχή του στήθους και της μέσης του οδηγού ή του συνοδηγού. Κατά τη διάρκεια μίας ανατροπής ή πλευρικής σύγκρουσης, αερόσακοι οροφής αναδιπλώνονται από την εσωτερική πλευρά της οροφής, προστατεύοντας την περιοχή του κεφαλιού και του λαιμού του οδηγού, του συνοδηγού και εκείνων που κάθονται στα πίσω καθίσματα. Οι αερόσακοι οροφής καλύπτουν μία μεγαλύτερη περιοχή προστασίας γύρω από το κεφάλι και είναι αποτελεσματικοί για τους επιβάτες διαφόρων σωματικών διαστάσεων και θέσεων καθίσματος. Το Forester πρώτης γενιάς που λανσαρίστηκε το 1996 ήταν το πρώτο μοντέλο της Subaru που είχε τοποθετημένους πλαϊνούς αερόσακους SRS. Οι αερόσακοι οροφής χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στο Legacy τέταρτης γενιάς το 2003.

SRS: Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης
Πλευρικές δοκοί θυρών
Πρώτη γραμμή προστασίας κατά τη διάρκεια μίας πλευρικής σύγκρουσης
Δοκοί ενίσχυσης έχουν προστεθεί μέσα στα πλαίσια των θυρών, οι οποίες συμβάλλουν στην αποτροπή στρεβλώσεων στην καμπίνα κατά τη διάρκεια πλευρικών συγκρούσεων και εξασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών που κάθονται στο εσωτερικό. Οι δοκοί αυτοί έχουν τοποθετηθεί σαν βασικός εξοπλισμός σε όλα τα μοντέλα της Subaru από το λανσάρισμα του Legacy δεύτερης γενιάς το 1993. 
Κολώνες απορρόφησης κραδασμών/επένδυση οροφής
Δεν κάναμε οικονομίες στην απορρόφηση της ενέργειας

Μία δομή απορρόφησης κραδασμών έχει χρησιμοποιηθεί στις περιοχές γύρω από τα κεφάλια των επιβατών για παροχή καλύτερης προστασίας κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης. 

Προστασία έναντι ανατροπών
Εξαιρετικά ασφαλές αμάξωμα για να συμβάλει στην προστασία του χώρου της καμπίνας κατά τη διάρκεια μίας ανατροπής
Κάθε SUBARU διαθέτει εξαιρετική σταθερότητα οδήγησης που οφείλεται στη σχεδίαση του χαμηλού κέντρου βάρους και στο σύστημα της ανάρτησης που προσφέρει άριστη πρόσφυση. Στην ουσία, τα SUBARU είναι κατασκευασμένα να έχουν χαμηλό κίνδυνο ανατροπής. Εάν το αυτοκίνητο εμπλακεί σε μία ανατροπή για οποιονδήποτε λόγο, η υψηλή ακαμψία του αμαξώματος με Πλαίσια Ενίσχυσης Σχήματος Δακτυλίου και η παραμόρφωση των υλικών απορρόφησης κραδασμών βοηθούν να αποτραπεί η υποχώρηση του χώρου της καμπίνας. Τα υλικά απορρόφησης κραδασμών που χρησιμοποιούνται σε ολόκληρη την οροφή και στο εσωτερικό της καμπίνας, οι μπροστινοί πλαϊνοί αερόσακοι SRS/οι αερόσακοι SRS οροφής και τα άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας βοηθούν επίσης στη μείωση οποιασδήποτε κρούσης εφαρμόζεται στα κεφάλια όλων των επιβατών.
Προστασία πεζών
Μία φιλοσοφία ασφαλούς σχεδίασης που προστατεύει τις ζωές των πεζών και μειώνει τον τραυματισμό
Ένα από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα BOXER είναι το χαμηλό δομικό του προφίλ. Αυτό επιτρέπει να διατεθεί χώρος κάτω από το καπό για να απορροφά τους κραδασμούς εάν πέσει επάνω στο αυτοκίνητο ένας πεζός, εκεί όπου μπορεί να υπάρξει υψηλός κίνδυνος τραυματισμού του κεφαλιού. Ακόμη και οι μεντεσέδες και τα αμορτισέρ αερίου του καπό είναι σχεδιασμένα να μειώνουν τις κρούσεις και ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει μία δομή η οποία απορροφά την ενέργεια της σύγκρουσης επειδή αυτά συχνά κτυπούν τα πόδια των πεζών. Αυτοί είναι απλά μερικοί τρόποι με τους οποίους η SUBARU έχει σχεδιάσει κάθε πλευρά των αυτοκινήτων της για να προστατεύει τους επιβάτες της, καθώς επίσης και για να κάνει πιο ασφαλείς τους πεζούς και τους άλλους.
Εμπρόθιος προφυλακτήρας
Μειωμένος τραυματισμός στα πόδια των πεζών
Γύρω από την περιοχή του εμπρόσθιου προφυλακτήρα έχει χρησιμοποιηθεί μία δομή απορρόφησης κραδασμών, η οποία έχει την πιο μεγάλη πιθανότητα να κτυπήσει επάνω στα πόδια των πεζών κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος. Αυτή η δομή απορροφά την ενέργεια της σύγκρουσης η οποία διαφορετικά θα μεταδιδόταν στα πόδια του πεζού, προστατεύοντας με τον τρόπο αυτό τις κλειδώσεις του γονάτου και τα άλλα μέλη του σώματος από πιθανό τραυματισμό. 
Γύρω από το καπό
Αποτρέποντας τραυματισμό στους πεζούς οπουδήποτε είναι αυτό δυνατό

Υπάρχουν συνήθως σκληρά, σταθερά αντικείμενα όπως ο κινητήρας, τοποθετημένα αμέσως κάτω από το καπό, ο οποίος περιορίζει το πόση δύναμη κρούσης μπορεί να απορροφηθεί από εκείνη την περιοχή. Ο Οριζόντιας Διάταξης Κινητήρας BOXER όμως, κάθεται πολύ χαμηλότερα μέσα στον χώρο του κινητήρα από ότι οι άλλοι τύποι κινητήρων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ένα επαρκές κενό μεταξύ του καπό και του επάνω μέρους του κινητήρα, δίνοντας τη δυνατότητα της ανάπτυξης μίας μεγάλης συνθλιβώμενης ζώνης μέσα στον χώρο του κινητήρα. Επιπλέον με τη χρήση χαλύβδινων καπό, τα οποία έχουν ένα υψηλό επίπεδο απορρόφησης κρούσεων, τοποθετείται ένα πλαίσιο για να εξασφαλίσει ότι οι κρούσεις κατανέμονται ομοιόμορφα σε ολόκληρη την περιοχή του καπό. Το μπροστινό άκρο του καπό διαθέτει επίσης μία συνθλιβώμενη σχεδίαση η οποία μπορεί να υποχωρήσει εύκολα. Ακόμη και οι μεντεσέδες και τα αμορτισέρ αερίου του καπό έχουν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν τον τραυματισμό στους πεζούς. 

Αποσπώμενοι σπονδυλωτοί μπροστινοί υαλοκαθαριστήρες
Αποτρέποντας τραυματισμό στην περιοχή του κεφαλιού του πεζού
Οι μπροστινοί υαλοκαθαριστήρες είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε οι άξονες των υαλοκαθαριστήρων να αποσπώνται όταν υποβάλλονται σε κρούση. Με αυτή τη σπονδυλωτή διάταξη, ελαχιστοποιείται ο τραυματισμός στους πεζούς από τα άκρα των υαλοκαθαριστήρων σε περίπτωση που ο πεζός εκτινάσσεται στο επάνω μέρος του καπό του αυτοκινήτου.
Συμβατότητα μετωπικής σύγκρουσης
Αυτοκίνητα φτιαγμένα με φροντίδα και για τους άλλους

Σε ένα ατύχημα με δύο αυτοκίνητα, το μικρότερο ή ελαφρύτερο από τα δύο συνήθως υφίσταται μεγαλύτερη ζημιά κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης. Η θέση της Subaru είναι να αναπτύσσει τα αυτοκίνητά της εξασφαλίζοντας επαρκές επίπεδο ασφάλειας προς το άλλο αυτοκίνητο, με ένα αποτελεσματικό πλαίσιο, που απορροφά τους κραδασμούς, ενώ παράλληλα παρέχει μια συμπαγή καμπίνα που προστατεύει τους επιβάτες, κρατώντας τους σταθερά δεμένους στη θέση τους με δοκιμασμένα μέτρα ασφάλειας.