Ασφάλεια Πριν τη Σύγκρουση
Η SUBARU ανέπτυξε το EyeSight υιοθετώντας τη φιλοσοφία της “Pre-Collision Safety (Ασφάλεια Πριν Τη Σύγκρουση)”, το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει εκ των προτέρων τον κίνδυνο, από ένα πρώιμο στάδιο. Το EyeSight μπορεί να ελαχιστοποιήσει τη ζημία της σύγκρουσης ή εάν είναι δυνατόν, να αποτρέψει τη σύγκρουση, συντονίζοντας τις στερεοσκοπικές κάμερες, τον κινητήρα, την μετάδοση κίνησης και τα φρένα από κοινού.
EyeSight
Δύο κάμερες για να ανιχνεύουν αντικείμενα, όπως το κάνει το ανθρώπινο μάτι
Δύο κάμερες που λειτουργούν παρόμοια με τα ανθρώπινα μάτια χρησιμοποιούνται για να επεξεργαστούν τον περιβάλλοντα χώρο σε 3D. Εκτός από τα άλλα αυτοκίνητα, το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει επίσης πεζούς και ποδηλάτες και να προσδιορίσει με ακρίβεια την απόστασή τους, το σχήμα τους και την ταχύτητα που κινούνται. Το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς σε μία πληθώρα περιπτώσεων οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης και της μείωσης της ζημιάς από τη σύγκρουση ή εάν είναι δυνατόν, να αποτρέψει τη σύγκρουση, μειώνοντας την κόπωση σε παρατεταμένους χρόνους οδήγησης, ή να σταματήσει τη λανθασμένη επιτάχυνση εάν πατηθούν τα λάθος πεντάλ. 
 
Προσαρμοζόμενο Cruise Control (*1)
Διατήρηση μια σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο αυτοκίνητο για άνετη οδήγηση 
Το EyeSight έχει μεταμορφώσει τη φιλοσοφία του παραδοσιακού cruise control. Οι στερεοσκοπικές κάμερες λειτουργούν από κοινού με τα συστήματα του κινητήρα, της μετάδοσης κίνησης και της πέδησης για να διασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε μία καθορισμένη απόσταση πίσω από το προπορευόμενο όχημα, κάνοντας ρυθμίσεις για την απόσταση. Το σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά βολικό για μεγάλα ταξίδια ή την ώρα αιχμής της κυκλοφορίας ακόμα και σε μποτιλιάρισμα.
*1 Το Προσαρμοζόμενο Cruise Control είναι ένα σύστημα υποστήριξης της οδήγησης σχεδιασμένο για να συνεισφέρει στην οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους ή σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Ο παραπάνω μηχανισμός μπορεί να μην λειτουργήσει όπως αναμένεται ανάλογα με διάφορες συνθήκες συμπεριλαμβανομένων του δρόμου, του καιρού και του αυτοκινήτου. Το σύστημα αυτό δεν παρέχει στον οδηγό μία αυτόνομη λειτουργία οδήγησης η οποία είναι ικανή να χειριστεί όλες τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Οι οδηγοί θα πρέπει να μην ξεπερνούν τα όρια ταχύτητας. Η εμβέλεια του προσαρμοζόμενου cruise control διαφέρει ανάλογα με τη χώρα. 
Προσαρμοζόμενο Cruise Control (Adaptive Cruise Control *1)
Διατήρηση σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, για άνετη οδήγηση
Το EyeSight έχει μεταμορφώσει τη φιλοσοφία του παραδοσιακού cruise control. Οι στερεοσκοπικές κάμερες λειτουργούν από κοινού με τα συστήματα του κινητήρα, της μετάδοσης κίνησης και της πέδησης για να διασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε μία καθορισμένη απόσταση πίσω από το προπορευόμενο όχημα, κάνοντας ρυθμίσεις για την απόσταση. Το σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά βολικό για μεγάλα ταξίδια ή την ώρα αιχμής της κυκλοφορίας ακόμα και σε μποτιλιάρισμα.
*1 Το Προσαρμοζόμενο Cruise Control είναι ένα σύστημα υποστήριξης της οδήγησης σχεδιασμένο για να συνεισφέρει στην οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους ή σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Ο παραπάνω μηχανισμός μπορεί να μην λειτουργήσει όπως αναμένεται ανάλογα με διάφορες συνθήκες συμπεριλαμβανομένων του δρόμου, του καιρού και του αυτοκινήτου. Το σύστημα αυτό δεν παρέχει στον οδηγό μία αυτόνομη λειτουργία οδήγησης η οποία είναι ικανή να χειριστεί όλες τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Οι οδηγοί θα πρέπει να μην ξεπερνούν τα όρια ταχύτητας. Η εμβέλεια του προσαρμοζόμενου cruise control διαφέρει ανάλογα με τη χώρα.
Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας (Lane Sway and Departure Warning)
Προειδοποιεί τον οδηγό με ενδείξεις και προειδοποιητικούς ήχους κάτω από επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης
Η κόπωση της οδήγησης μπορεί να οδηγήσει σε έναν οδηγό που άθελά του μετατοπίζεται πλευρικά μέσα στην λωρίδα του. Όταν το σύστημα το ανιχνεύσει αυτό και η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι περίπου 60 km/h ή περισσότερο, το EyeSight παρέχει στον οδηγό μία ακουστική προειδοποίηση και ενδεικτική λυχνία για να τον βοηθήσει να παραμείνει στην πορεία του. Ο οδηγός θα προειδοποιηθεί επίσης εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το αυτοκίνητο έχει αρχίσει να απομακρύνεται σε διπλανή λωρίδα όταν οδηγείται με μία ορισμένη ταχύτητα.
Προειδοποίηση Εκκίνησης Προπορευόμενου Οχήματος (Lead Vehicle Start Alert)
Ειδοποιεί τον οδηγό με φωτεινές και ηχητικές ενδείξεις να ξεκινήσει μετά από στάση
Το EyeSight βοηθά τους οδηγούς να συμβαδίσουν με τη ροή της κυκλοφορίας εκπέμποντας έναν ήχο και μία αναβοσβήνουσα λυχνία εάν το αυτοκίνητο παραμένει ακίνητο όταν ανιχνεύει ότι το προπορευόμενο όχημα έχει ξεκινήσει και η κυκλοφορία έχει αρχίσει να κινείται και ικανοποιούνται και άλλες προϋποθέσεις.
Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση & Υποβοήθηση Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση (Pre-collision Braking System & Pre-collision Braking Assist)
Φρενάρει αυτόματα για να μειώσει τη ζημιά της σύγκρουσης ή για να αποτρέψει μία σύγκρουση όπου είναι δυνατό
Το EyeSight είναι σχεδιασμένο να βοηθήσει τον οδηγό να μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου ή, όπου είναι δυνατόν, να το ακινητοποιήσει εάν ανιχνεύσει ένα αυτοκίνητο, έναν πεζό ή κάποιο αντικείμενο. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι ο οδηγός έχει αποτύχει να εκτελέσει μία ενέργεια αποφυγής, μπορεί να εφαρμόσει αυτόματα τα φρένα. Όταν είναι ενεργοποιημένο το Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση, εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι η ενέργεια πέδησης του οδηγού είναι απλά ανεπαρκής, το σύστημα μπορεί να αυξήσει αυτόματα τη δύναμη της πέδησης. Αυτές οι λειτουργίες λειτουργούν όταν η διαφορά της ταχύτητας από ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο ή αντικείμενο είναι μικρότερη από 50 km/h ή 35 km/h (*2) για έναν πεζό. Η Υποβοήθηση Τιμονιού Πριν τη Σύγκρουση μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι υπάρχει η πιθανότητα σύγκρουσης με ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο ή αντικείμενο και ο οδηγός στρίβει το τιμόνι για να εκτελέσει μία ενέργεια αποφυγής, μεταβάλλοντας τα χαρακτηριστικά του VDC για να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει τη σύγκρουση.
*2 Το Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση δεν λειτουργεί όταν η διαφορά της ταχύτητας από ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερη από 50km/h και από έναν πεζό είναι μεγαλύτερη από 35km/h. Άλλες καιρικές και εξωτερικές συνθήκες μπορούν επίσης να εμποδίσουν την Πέδηση Πριν τη Σύγκρουση να λειτουργήσει, ακόμη και όταν η διαφορά της ταχύτητας από ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο είναι 50km/h ή μικρότερη και από έναν πεζό είναι 35km/h ή μικρότερη.
Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση (*3) (Pre-Collision Throttle Management)
Αποφυγή ατυχημάτων που προκαλούνται από πάτημα του λάθος πεντάλ
Εάν ο οδηγός επιλέξει κατά λάθος να οδηγήσει προς τα εμπρός αντί να κάνει όπισθεν όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο ή κινείται πολύ αργά, και το EyeSight ανιχνεύει ένα αντικείμενο μπροστά από το αυτοκίνητο, η Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση εκπέμπει προειδοποιήσεις, αναβοσβήνει τη λυχνία και περιορίζει την απόδοση του κινητήρα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει ένα άσχημο ατύχημα μπροστά.
*3 Το σύστημα μπορεί να μην ενεργοποιηθεί ανάλογα με το σχήμα ή την ορατότητα των τοίχων ή αντικειμένων μπροστά από το αυτοκίνητο.
Δηλώσεις αποποίησης ευθύνης
- Ποτέ μην οδηγείτε το αυτοκίνητο βασιζόμενοι αποκλειστικά και μόνο στο EyeSight. Το EyeSight έχει σχεδιαστεί να βοηθά τον οδηγό στη λήψη αποφάσεων για τον δρόμο και για να μειώνει την πιθανότητα ατυχημάτων ή ζημιάς που οφείλονται στα ατυχήματα και στο άγχος του οδηγού. Δεν σχεδιάστηκε για να εμποδίζει τους οδηγούς να αμελούν να επικεντρώνονται στον δρόμο μπροστά οδηγώντας απρόσεκτα ή απερίσκεπτα, ούτε είχε σχεδιαστεί για να παρέχει υποβοήθηση της οδήγησης υπό κακές καιρικές συνθήκες ή συνθήκες κακής ορατότητας. Επίσης δεν σχεδιάστηκε για να εμποδίζει να συμβούν συγκρούσεις κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι να οδηγούν με ασφάλεια και πρέπει να συμμορφώνονται με όλους τους κανόνες και τους κανονισμούς της κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με EyeSight. Οι οδηγοί θα πρέπει να φροντίζουν να οδηγούν με ασφάλεια και να διατηρούν μία ασφαλή απόσταση μεταξύ του προπορευόμενου αυτοκινήτου, να δίνουν προσοχή στον περιβάλλοντα χώρο τους και στις συνθήκες οδήγησης και να πατούν το πεντάλ των φρένων όταν είναι αναγκαίο ή να λαμβάνουν άλλα μέτρα για να διατηρούν μία ασφαλή απόσταση οδήγησης. Όταν ενεργοποιείται μία προειδοποίηση, οι οδηγοί θα πρέπει να δίνουν προσοχή στο τι είναι μπροστά από το αυτοκίνητο και στον περιβάλλοντα χώρο, να λειτουργούν το πεντάλ των φρένων και να εκτελούν άλλη ενέργεια εάν είναι αναγκαίο.

- Υπάρχουν όρια στην απόδοση της αναγνώρισης και του ελέγχου του EyeSight επιπλέον στην περιγραφή που παρέχεται εδώ. Οι οδηγοί θα πρέπει να φροντίσουν να διαβάσουν το βιβλίο οδηγιών χρήσης για την καθεμία λειτουργία πριν χρησιμοποιήσουν το σύστημα και να το χρησιμοποιούν πάντοτε σωστά. Η αντικανονική χρήση μπορεί να οδηγήσει σε αποτυχία απόδοσης του ελέγχου, πράγμα το οποίο μπορεί να προκαλέσει ένα ατύχημα.

- Αυτά τα βίντεο είναι για σκοπούς απεικόνισης μόνο και μπορεί να διαφέρουν από τις πραγματικές προδιαγραφές.

Εάν υπάρχουν ασυμφωνίες μεταξύ αυτών των περιγραφών (συμπεριλαμβανομένων και των βίντεο) και της περιγραφής που παρέχεται στο βιβλίο οδηγιών χρήσης, η περιγραφή στο βιβλίο οδηγιών χρήσης θα υπερισχύει.