Symmetrical AWD

(Μόνιμη Συμμετρική Τετρακίνηση All-Wheel-Drive)

Σχεδιασμένο για να βελτιστοποιεί και την πρόσφυση και την ισορροπία

Το σύστημα Symmetrical AWD, το οποίο περιλαμβάνει και τον κινητήρα SUBARU BOXER με κυλίνδρους σε οριζόντια αντικριστή διάταξη τοποθετημένους κατά μήκος και με συμμετρική μετάδοση και 4-κίνηση, είναι το σύστημα στο οποίο η Subaru επικεντρώθηκε ώστε να προσφέρει ό,τι καλύτερο από άποψη σταθερότητας, ασφάλειας και επιδόσεων στο δρόμο.  Αυτό το αποκλειστικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Subaru είναι στο κέντρο της εξέλιξης της Subaru από την παρουσίαση του πρώτου ΑWD sedan στον κόσμο, πριν από πενήντα χρόνια. Ολόκληρο το σύστημα, από τον διαμήκη κινητήρα με κυλίνδρους σε οριζόντια αντικριστή διάταξη μέχρι το πίσω διαφορικό, διατάσσεται συμμετρικά γύρω από τον κεντρικό άξονα του αυτοκινήτου, σε τέλεια ευθεία. Τα χαρακτηριστικά του Κινητήρα με Κυλίνδρους σε Οριζόντια Αντικριστή Διάταξη (BOXER), ο οποίος μπορεί να τοποθετηθεί χαμηλά μέσα στο όχημα, έχουν εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν το κέντρο βάρους όσο το δυνατόν χαμηλότερα και προς το κέντρο του ίδιου του αυτοκινήτου. Η εξαιρετική απόδοση που εγγυάται η μεγαλύτερη ισορροπία του συστήματος αυτού μαζί με τη μεγάλη πρόσφυση του ΑWD μειώνουν τη βύθιση και την κλίση του αμαξώματος που συμβαίνει στις στροφές και στο φρενάρισμα, παρέχοντας μέγιστη σταθερότητα σε κάθε δύσκολη κατάσταση.  Αποτέλεσμα είναι ένα πλαίσιο χωρίς κραδασμούς και με καλύτερη οδική άνεση, η οποία κάνει το ταξίδι πιο ευχάριστο για όλους τους επιβάτες.
Το Subaru Symmetrical AWD διατίθεται σε ποικιλία συστημάτων ανάλογα με τον τύπο του οχήματος και τη μετάδοση που χρησιμοποιείται.

Οδική συμπεριφορά ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης

Σε προσθιοκίνητα αυτοκίνητα και σε εκείνα με κίνηση στους πίσω τροχούς, όπου η ισχύς δεν διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς όπως στο AWD, μπορεί να ασκηθούν υπερβολικά φορτία στους κινητήριους τροχούς . Ως εκ τούτου, μπαίνουν στο παιχνίδι πλευρικές δυνάμεις που εμφανίζονται σε στροφή και, σε συνδυασμό με ελαττωμένη πρόσφυση, μπορεί να προκληθεί μια δραστική αλλαγή κατεύθυνσης προς το εξωτερικό μέρος των κινητηρίων τροχών.  Αντίθετα, τα συστήματα AWD διανέμουν δύναμη και στους τέσσερις τροχούς με έναν ισορροπημένο τρόπο. Αυτό δημιουργεί μία ουδέτερη συμπεριφορά, και δεν εκδηλώνεται καμία απώλεια της πρόσφυσης κατά τη διεύθυνση της κίνησης του οχήματος, ακόμη και στις στροφές. Εάν ένας τροχός αρχίζει να χάνει πρόσφυση σε ολισθηρή επιφάνεια, οι άλλοι τρεις κινητήριοι τροχοί είναι σε θέση να αντισταθμίσουν την απαραίτητη πρόσφυση.  Σε σύγκριση με τα οχήματα με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς ή μόνο στους πίσω τροχούς, η ασφάλεια είναι πολύ μεγαλύτερη. Για την ίδια απόδοση ισχύος, η επιτάχυνση είναι επίσης πολύ καλύτερη όταν έχετε κίνηση και στους 4 τροχούς σε σύγκριση στους δύο μόνο.  Επιπλέον, με το Symmetrical AWD, το οποίο είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό της Subaru, το όλο σύστημα μπορεί να τοποθετηθεί χαμηλότερα μέσα στο όχημα.  Το (γεγονός της ύπαρξης ενός) χαμηλού κέντρου βάρους επηρεάζει άμεσα τη σταθερότητα της συμπεριφοράς του οχήματος στις στροφές.  Αυτά τα χαρακτηριστικά του Symmetrical AWD εγγυώνται μια πιο σταθερή συμπεριφορά σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και σας επιτρέπουν να οδηγείτε με μεγαλύτερη σιγουριά.  Αυτή η μοναδική διάταξη είναι απλά πολύ πιο μπροστά από την άποψη της σταθερότητας, τόσο στους μικρούς δρόμους όσο και στον αυτοκινητόδρομο ή σε ποικιλία εδάφους. "Όποιος είναι πίσω από το τιμόνι δεν πρέπει να βρίσκεται σε ένταση κατά την οδήγηση και, ως εκ τούτου, να κουράζεται περισσότερο".  Αυτό είναι μια άλλη σημαντική άποψη της ασφάλειας για την πρόληψη των ατυχημάτων.
AWD με ενεργή κατανομή ροπής
Είναι ένα σύστημα AWD που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για μοντέλα εξοπλισμένα με 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, κιβώτιο E-4AT (με χειροκίνητη λειτουργία) και Lineartronic, ώστε να μεγιστοποιούν τις επιδόσεις στο δρόμο κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης. Κανονικά, το σύστημα κατανέμει την ροπή σε αναλογία 60:40 μεταξύ εμπρός και πίσω. Αισθητήρες παρακολουθούν συνεχώς τις συνθήκες λειτουργίας του οχήματος, όπως τις διακυμάνσεις πρόσφυσης μεταξύ των μπροστινών και πίσω τροχών ή την ταχύτητά του. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο MP-T (πολύδισκο Transfer), ρυθμίζει σε πραγματικό χρόνο την κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, καθώς προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης. Αυτό αυξάνει περαιτέρω τη σταθερότητα του συστήματος AWD προκειμένου να παράσχει μια οδηγική εμπειρία που χαρακτηρίζεται από ασφάλεια και ευκινησία. 
AWD με μεταβλητή κατανομή ροπής

Είναι ένα σύστημα AWD σχεδιασμένο αποκλειστικά για τα μοντέλα με 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο E-5AT (με χειροκίνητη λειτουργία) για νευρική, σπορ οδήγηση με μεγαλύτερη ικανότητα στις στροφές, που παράλληλα διατηρεί την τυπική ευστάθεια οδήγησης που προσφέρει το σύστημα AWD. Ο διαχωρισμός ροπής είναι 45:55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Με την παροχή περισσότερης ροπής προς τα πίσω μπορείτε να μειώσετε την υποστροφή στις στροφές, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του ΑWD για μεγαλύτερη ευελιξία και ομοιομορφία της απόκρισης. Η κατανομή ροπής γίνεται αυτόματα μέχρι 50:50 εμπρός και πίσω, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες για να εξασφαλιστεί τόσο η σπορ συμπεριφορά όσο και η σταθερότητα.

AWD με διαφορικό συνεκτικής σύζευξης
Είναι ένα σύστημα AWD για χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, με μια απλή διαμόρφωση που περιλαμβάνει ένα κεντρικό διαφορικό και συνεκτικό συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Σε κανονικές συνθήκες, η ροπή κατανέμεται σε αναλογία 50:50 εμπρός και πίσω. Αυτό μεγιστοποιεί την πρόσφυση και εξασφαλίζει βασικά μεγάλη σταθερότητα. Όταν οι εμπρός και πίσω τροχοί γλιστρήσουν και χάσουν την πρόσφυση, η συνεκτική σύζευξη θα κρατήσει τη βέλτιστη κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω. Σε συνδυασμό με την ευελιξία της μετάδοσης ενός χειροκίνητου κιβώτιου ταχυτήτων, προσφέρει σπορ επιδόσεις, διατηρώντας παράλληλα μέγιστη διαθέσιμη πρόσφυση.