SUBARU BOXER

Η Subaru είναι απόλυτα πεπεισμένη ότι ο κινητήρας με κυλίνδρους σε οριζόντια αντικριστή διάταξη είναι η βέλτιστη αρχιτεκτονική για τη διασφάλιση της οδικής απόλαυσης.  Τα έμβολα βρίσκονται αντικριστά το ένα στο άλλο, συμμετρικά διατεταγμένα σε 180 º σε σχέση με τον άξονα του κινητήρα και κινούνται έτσι ώστε να αντισταθμίζουν τις αντίστοιχες δονήσεις, εξασφαλίζοντας μια εξαιρετική ροή και ομοιομορφία της περιστροφής. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει σε οποιεσδήποτε συνθήκες χωρίς προσπάθεια, προσφέροντας στον οδηγό μια ισχυρή και άμεση απόκριση. Με κινητήρα τέτοιας αρχιτεκτονικής κατά μήκος και ύψος έχει ως αποτέλεσμα να είναι μικρότερος σε σύγκριση με ένα συμβατικό κινητήρα (εν σειρά) καθώς και ελαφρύτερος.  Σε σύγκριση με άλλους τύπους κινητήρων μπορεί επίσης να εγκατασταθεί χαμηλότερα και με μια σχεδόν τέλεια ισορροπία βάρους μεταξύ δεξιάς και αριστερής πλευράς του αυτοκινήτου.  Έχοντας αυτή τη διαμόρφωση, το χαμηλό κέντρο βάρους της μηχανής χαμηλώνει επίσης το κέντρο βάρους του όλου οχήματος.  Κατά συνέπεια, η συμμετρία του κινητήρα βελτιώνει τη συμμετρική ισορροπία ολόκληρου του αυτοκινήτου. Και οι δύο αυτές παράμετροι συνδυάζονται για να κάνουν πιο ασφαλή, πιο σταθερή και, τελικά, πιο ευχάριστη, τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

2.0-LITRE DOHC TURBO SUBARU BOXER

Η νέα γενιά του κινητήρα BOXER, με κωδικό FA20, έρχεται τώρα για πρώτη φορά με turbo άμεσου ψεκασμού. Αυτό βοηθά να αυξηθεί το όριο anti-knock και παρέχει πιο ακριβή έλεγχο ψεκασμού καυσίμου, με αποτέλεσμα  υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα που δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με τους προηγούμενους κινητήρες turbo. Ο 2.0-λιτρος Boxer DIT ενώ συναγωνίζεται σε ισχύ πολύ μεγαλύτερους κινητήρες turbo με σπορτίβ επιδόσεις, έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές καυσαερίων. Πραγματικές σπορ επιδόσεις από τεχνολογία επόμενης γενιάς.
2.0-LITRE DOHC SUBARU BOXER (SUBARU BRZ)
Χρησιμοποιώντας τον κινητήρα BOXER νέας γενιάς ως βάση σχεδιασμού, οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη ενός νέου ατμοσφαιρικού κινητήρα, με στόχο υψηλή ιπποδύναμη και φιλικές προς το περιβάλλον επιδόσεις, σε συνδυασμό με τα οφέλη του χαμηλού κέντρου βάρους. Η τετράγωνη διάταξη διαμέτρου και διαδρομής έχει συνδυαστεί με άμεσο ψεκασμό D-4S νέας τεχνολογίας που αποδίδει την εντυπωσιακή ιπποδύναμη των 100PS ανά λίτρο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, όλα με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές καυσαερίων. Ο κλασικός ήχος του BOXER είναι ακόμα αισθητός μέσα στο πιλοτήριο, που είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μεγιστοποιεί τη διασκέδαση που προσφέρει ο κινητήρας.
1.6-LITRE DOHC SUBARU BOXER, 2.0-LITRE DOHC SUBARU BOXER, 2.5-LITRE DOHC SUBARU BOXER

Για να ανταποκριθεί στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες, ένας εντελώς νέος κινητήρας BOXER σχεδιάστηκε από το μηδέν, με βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Μεγαλύτερη διαδρομή και πιο συμπαγής θάλαμος καύσης σε συνδυασμό με διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (AVCS) για καλύτερη αποτελεσματικότητα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής των καυσαερίων, ελαφρύτερα έμβολα και μειωμένη τριβή σε όλο τον κινητήρα, φέρνουν αποτελέσματα εξαιρετικής απόδοσης και εντυπωσιακών επιδόσεων. "Τόννοι" ροπής στις χαμηλές στροφές σημαίνει συναρπαστική επιτάχυνση, καθιστώντας τον χειρισμό της καθημερινής οδήγησης πιο εύκολο. Είναι μια μηχανή νέας γενιάς σχεδιασμένη για διασκέδαση αλλά με περιβαλλοντική ευθύνη.

2.0-LITRE DOHC TURBO SUBARU BOXER DIESEL
Ο SUBARU BOXER DIESEL είναι ο πρώτος κινητήρας diesel στον κόσμο με κυλίνδρους σε οριζόντια αντικριστή διάταξη, που σχεδιάστηκε για χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα. Όταν κινητήρες βενζίνης μετατρέπονται σε κινητήρες diesel, απαιτείται συνήθως ενίσχυση του μπλοκ κυλίνδρων που κάνει τη μονάδα ογκωδέστερη και βαρύτερη.  Αντίθετα, ο SUBARU BOXER, που αρχικά σχεδιάστηκε με προσοχή στην ακαμψία, επέτρεψε να μετατραπούν οι διαστάσεις της διαμέτρου κυλίνδρου και της διαδρομής (92,0 x 75,0 χιλιοστά) του 4-κύλινδρου βενζινοκινητήρα σε μία εξαιρετική απεικόνιση diesel με 86,0 χιλιοστά x 86,0 χιλιοστά. Το αποτέλεσμα είναι ένας ιδανικός θάλαμος καύσης για μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, ενώ παράλληλα διατηρεί αυτή την αίσθηση του σπορ χαρακτήρα, τυπικού του SUBARU BOXER.  Επίσης, το μήκος του κινητήρα έχει μειωθεί, ενώ το βάρος παρέμεινε παρόμοιο με εκείνο του βενζινοκινητήρα.  Παράλληλα με το συνδυασμό της ισχυρής ροπής και των χαμηλών εκπομπών CO2, που χαρακτηρίζουν τους κινητήρες diesel, αυτή η μονάδα παρέχει ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς, με χαμηλό θόρυβο και ισχυρή επιτάχυνση, χαρακτηριστικό του SUBARU BOXER, δίνοντας ζωή σε ένα αθόρυβο κινητήρα diesel, συνδυάζοντας εξαιρετική και σπορ απόκριση. Τα πλεονεκτήματα αυτά είναι τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ιδέα που οδήγησε τη Subaru να χρησιμοποιήσει τον Κινητήρα με Κυλίνδρους σε Οριζόντια Αντικριστή Διάταξη.