EyeSight

Η δέσμευση της Subaru για την ασφάλεια του οδηγού ήταν ο βασικός στόχος πίσω από την ανάπτυξη του EyeSight, καθώς η αποφυγή της σύγκρουσης είναι ο καλύτερος τρόπος να διατηρηθεί η ασφάλεια κατά την οδήγηση. Από το ξεκίνημά του, το σύστημα EyeSight της Subaru εξελίχθηκε κι άλλο, και οι δύο στερεοσκοπικές κάμερες καταγράφουν τώρα έγχρωμες τρισδιάστατες εικόνες με εξαιρετική ευκρίνεια, ανιχνεύοντας με ακρίβεια οχήματα, μοτοσικλέτες, ποδήλατα, πεζούς, ακόμη και τις διαχωριστικές λωρίδες του δρόμου. Προσαρμοσμένο με ακρίβεια για ταχύτερη αποφυγή σύγκρουσης, υποβοήθηση της κατεύθυνσης του τιμονιού προ-σύγκρουσης και αποτελεσματικότερο προσαρμοζόμενο cruise control, το σύστημα EyeSight βοηθά τον οδηγό με ηχητικές προειδοποιήσεις και έλεγχο φρεναρίσματος, στοιχεία που συνδράμουν στη μείωση της κόπωσης οδήγησης και στην ξεγνοιασιά στο δρόμο.

Προσαρμοζόμενο Cruise Control (*1) 
(Adaptive Cruise Control)

Το EyeSight έχει μεταμορφώσει την έννοια του παραδοσιακού cruise control. Οι στερεοσκοπικές κάμερες λειτουργούν σε συμφωνία με τον κινητήρα, το κιβώτιο και το σύστημα πέδησης για να εξασφαλίσουν, κάνοντας ρυθμίσεις για την απόσταση, ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε μια σταθερή απόσταση πίσω από το προπορευόμενο όχημα. Το σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά βολικό για μεγάλες διαδρομές ή σε ώρες αιχμής της κυκλοφορίας, ακόμη και στο μποτιλιάρισμα.

*1 Το Προσαρμοζόμενο Cruise Control είναι σύστημα υποστήριξης της οδήγησης σχεδιασμένο για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας. Το σύστημα αυτό ενδεχομένως να μην λειτουργήσει, επηρεαζόμενο από διάφορες συνθήκες όπως ο δρόμος, ο καιρός και το όχημα. Αυτό το σύστημα δεν παρέχει στον οδηγό λειτουργία αυτόματης οδήγησης ικανή να διαχειρίζεται όλες τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Οι οδηγοί θα πρέπει να τηρούν τα όρια ταχύτητας. Το εύρος του Προσαρμοζόμενου Cruise Control διαφέρει ανάλογα με τη χώρα.

Προειδοποίηση Μετακίνησης στη Λωρίδα και Αλλαγής Λωρίδας 
(Lane Sway and Departure Warning)
Η κόπωση της οδήγησης μπορεί να οδηγήσει έναν οδηγό ακούσια να ξεφεύγει από τη λωρίδα κυκλοφορίας του. Όταν το σύστημα το ανιχνεύσει και η ταχύτητα του οχήματος είναι περίπου 60 km/h ή περισσότερο, το EyeSight προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικό σήμα και φωτεινή ένδειξη για να παραμείνει στη λωρίδα του. 
Επίσης, ο οδηγός θα ειδοποιηθεί αν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το όχημα έχει αρχίσει να απομακρύνεται σε διπλανή λωρίδα όταν οδηγεί σε μια ορισμένη ταχύτητα.


Ειδοποίηση Εκκίνησης Προπορευόμενου Οχήματος 
(Lead Vehicle Start Alert)

Το σύστημα βοηθά τους οδηγούς να συμβαδίζουν με τη ροή της κυκλοφορίας εκπέμποντας ένα ήχο και ένα φως που αναβοσβήνει. Αυτό γίνεται όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο και ανιχνεύσει ότι το προπορευόμενο όχημα έχει ξεκινήσει, η κυκλοφορία κινείται και πληρούνται κι άλλες προϋποθέσεις.


Σύστημα Πέδησης Προ-σύγκρουσης & Υποβοήθηση Πέδησης Προ-σύγκρουσης 
(Pre-collision Braking System & Pre-collision Braking Assist)
Το σύστημα EyeSight έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τον οδηγό στην επιβράδυνση του οχήματος ή, όπου είναι δυνατόν, στην ακινητοποίησή του, εάν εντοπίσει μπροστά όχημα, πεζό ή κάποιο αντικείμενο. Το νέο σύστημα έχει πέδηση προ-σύγκρουσης και δυνατότητες πέδησης προ-σύγκρουσης με μια μεγαλύτερη γκάμα αναγνώρισης των αντικειμένων από τις προηγούμενες εκδόσεις του EyeSight. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι ο οδηγός έχει αποτύχει για λάβει τα κατάλληλα μέτρα, μπορεί να εφαρμόσει τα φρένα αυτόματα. Όταν ενεργοποιείται το σύστημα Πέδησης προ-σύγκρουσης, αν ανιχνεύσει ότι το φρενάρισμα του οδηγού είναι ανεπαρκές, τότε μπορεί να αυξήσει αυτόματα την ισχύ πέδησης. Αυτές οι χρήσεις λειτουργούν όταν η διαφορά ταχύτητας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο ή το αντικείμενο είναι μικρότερη από 50 km/h ή 35 km/h (2 *) για τους πεζούς. Μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και η Υποβοήθηση Κατεύθυνσης του Τιμονιού προ-σύγκρουσης αν το σύστημα ανιχνεύσει ότι υπάρχει η πιθανότητα σύγκρουσης με ένα όχημα ή αντικείμενο μπροστά και ο οδηγός χρησιμοποιεί το τιμόνι παίρνοντας μέτρα αποφυγής, αλλοιώνοντας τα χαρακτηριστικά του VDC ώστε να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει τη σύγκρουση.
*2 Το Σύστημα Πέδησης Προ-σύγκρουσης δεν λειτουργεί όταν η διαφορά ταχύτητας από το προπορευόμενο όχημα είναι μεγαλύτερη από 50 km/h και για έναν πεζό μεγαλύτερη από 35 km/h. Άλλες καιρικές συνθήκες και εξωτερικές συνθήκες μπορεί να αποτρέψουν το Σύστημα Πέδησης Προ-σύγκρουσης να λειτουργήσει, ακόμα και όταν η διαφορά ταχύτητας από το προπορευόμενο όχημα είναι 50 km/h ή λιγότερο και από έναν πεζό είναι 35 km/h ή λιγότερο.

Διαχείριση Γκαζιού Προύγκρουσης (*3)
(Pre-collision Throttle Management)
Αν ο οδηγός λανθασμένα επιλέξει να κινηθεί προς τα εμπρός αντί πίσω όταν το όχημα είναι σταματημένο ή κινείται πολύ αργά, και το EyeSight ανιχνεύσει ένα αντικείμενο μπροστά, η Διαχείριση Γκαζιού Προ-σύγκρουσης εκπέμπει προειδοποιήσεις, αναβοσβήνει τη λυχνία και περιορίζει την απόδοση του κινητήρα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει μια άσχημη κακοτυχία στο μπροστινό μέρος του οχήματός του.
*3 Το σύστημα μπορεί να μην ενεργοποιηθεί ανάλογα με το σχήμα ή την ορατότητα των τοίχων ή αντικειμένων που βρίσκονται μπροστά από το όχημα.
Δηλώσεις αποποίησης ευθύνης
- Ποτέ μην οδηγείτε το αυτοκίνητο βασισμένοι αποκλειστικά και μόνο στο EyeSight. Το EyeSight έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τον οδηγό στη λήψη αποφάσεων κατά την οδήγηση, και να μειώσει την πιθανότητα ατυχημάτων ή ζημιών που οφείλονται σε ατυχήματα ή στο άγχος του οδηγού. Δεν έχει στόχο να αποτρέψει τους οδηγούς από την αποτυχία συγκέντρωσής τους στο δρόμο μπροστά, οδηγώντας απρόσεκτα ή απερίσκεπτα, ούτε έχει σχεδιαστεί για να παρέχει βοήθεια οδήγησης υπό κακές καιρικές συνθήκες ή συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Επίσης, δεν έχει σχεδιαστεί για την πρόληψη των συγκρούσεων κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι για την ασφαλή οδήγηση και πρέπει να συμμορφώνονται με όλους τους κανόνες και κανονισμούς κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το όχημα είναι εξοπλισμένο με το EyeSight. Οι οδηγοί πρέπει να διασφαλίζουν ότι οδηγούν με ασφάλεια, ότι διατηρούν μια ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ότι δίνουν προσοχή στον περιβάλλοντα χώρο και τις συνθήκες οδήγησης, και ότι φρενάρουν όταν είναι απαραίτητο ή παίρνουν άλλα μέτρα για να διατηρήσουν απόσταση ασφάλειας. Όταν ενεργοποιείται μια προειδοποίηση, οι οδηγοί πρέπει να δώσουν προσοχή σε ό,τι είναι μπροστά από το όχημα και στο περιβάλλον, να χρησιμοποιήσουν τα φρένα και να πάρουν και άλλα μέτρα όπως αρμόζει.

- Υπάρχουν όρια στην απόδοση της αναγνώρισης της όρασης και του ελέγχου πέρα από την περίληψη που παρέχεται εδώ. Οι οδηγοί θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη για κάθε λειτουργία πριν από τη χρήση του συστήματος, και να το χρησιμοποιείτε πάντα σωστά. Η λανθασμένη χρήση μπορεί να οδηγήσει σε αποτυχία απόδοσης ελέγχου, η οποία θα μπορούσε να προκαλέσει ατύχημα.

- Αυτά τα βίντεο έχουν μόνο επεξηγηματικό σκοπό και μπορεί να διαφέρουν από τις πραγματικές προδιαγραφές.

Εάν υπάρχουν διαφορές μεταξύ αυτών των περιλήψεων (συμπεριλαμβανομένων και των βίντεο) και των σχετικών αναφορών που παρέχονται στο εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη, υπερισχύει το κείμενο στο εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη.