SUBARU XV

Έκκριση ενδορφινών.

Το ταξίδι της ημέρας ξεκινά.

Symmetrical All-Wheel Drive

Όταν οδηγείτε το SUBARU XV, σχεδόν τίποτα δεν μπορεί να σας σταματήσει από το να περνάτε καλά. Αυτό συμβαίνει γιατί το SUBARU XV σάς δίνει την απόσταση από το έδαφος ενός SUV, το χαμηλό κέντρο βάρους και την ισορροπία ενός σπορ sedan, και φυσικά την Συμμετρική Τετρακίνηση AWD. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα SUBARU BOXER για μια σχεδόν τέλεια

συμμετρική διάταξη, αποδίδει δύναμη με εξαιρετική πρόσφυση, παρέχοντας ισορροπία και σταθερότητα για πλήρη έλεγχο στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου. Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα που σας δίνει σιγουριά και εμπιστοσύνη όπως κανένα άλλο – αυτή εξάλλου είναι η πεμπτουσία ενός Subaru.

Lineartronic + S-AWD Eνεργούς Kατανομής Pοπής

Το SUBARU XV φτάνει σε ενθουσιώδη επίπεδα απόκρισης και αποδοτικότητας με το Lineartronic. Έχοντας τον κινητήρα να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών του και διατηρώντας τη δυναμική που συχνά χάνεται κατά τη διάρκεια αλλαγής ταχυτήτων, το μοναδικό αυτό σύστημα μετάδοσης μεγιστοποιεί θεαματικά την απόδοση του καυσίμου. Το Lineartronic συνδυάζεται επίσης κατά μήκος με το σύστημα AWD ενεργούς κατανομής ροπής που ανταποκρίνεται στις συνθήκες πρόσφυσης με συνεχή έλεγχο της κατανομής της ροπής εμπρός και πίσω.

Μηχανικό Κιβώτιο 5- ή 6-Ταχυτήτων + S-AWD με Κεντρικό Διαφορικό Συνεκτικού τύπου Περιορισμένης Ολίσθησης

Φτιαγμένα για άμεση απόκριση και έλεγχο, τα χειροκίνητα κιβώτια 5 και 6 ταχυτήτων σας επιτρέπουν να προσδιορίσετε το δικό σας στιλ οδήγησης. Συνδυάζονται με ένα σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) συνεκτικού τύπου. Κάθε φορά που διαταράσσεται η ισορροπία της πρόσφυσης, το LSD αυτοστιγμεί αναπροσαρμόζει την κατανομή της ροπής εμπρός και πίσω τροχών, ανάλογα με την περίσταση. Επιπλέον, στα μοντέλα 1.6 λίτρων, οι κοντές σχέσεις (Hi/Lo) προσφέρουν ένα ακόμα πλεονέκτημα ελέγχου σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

Κινητήρας SUBARU BOXER

Λίγα αυτοκίνητα βγάζουν τον αυθορμητισμό και τις ιδιότητες του SUBARU XV. Ένα μεγάλο μέρος οφείλεται στον κινητήρα SUBARU BOXER, με τα αντικρυστά έμβολα για χαμηλότερο, πιο επίπεδο προφίλ σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων. Αυτό προσδίδει στο αυτοκίνητο

χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο ισορροπημένη κατανομή του βάρους. Επιπλέον, οι αντίθετες κινήσεις των εμβόλων που «εξουδετερώνουν η μία την άλλη" βοηθούν στη μείωση των κραδασμών.

2.0-LITRE DOHC <br>SUBARU BOXER <em>DIESEL</em>

2.0-LITRE DOHC
SUBARU BOXER DIESEL

  • Μέγιστη ισχύς 147HP (108 kW) / 3.600 rpm
  • Μέγιστη ροπή 350 Nm (35,7 kgfm) / 1.600 - 2.800 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου*5,4 lit. /100 km
  • CO2 εκπομπές*141g / km

2.0-LITRE DOHC SUBARU BOXER

2.0-LITRE DOHC SUBARU BOXER

  • Μέγιστη ισχύς 150 ΗΡ (110 kW) / 6.200 rpm
  • Μέγιστη ροπή 196 Nm (20,0 kgfm) / 4.200 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου 6MT*7,0 lit./100 km
  • Κατανάλωση καυσίμου Lineartronic*6,5 lit./100 km
  • Εκπομπές CO2 6MT*160 g/km
  • Εκπομπές CO2 Lineartronic*151 g/km

1.6-LITRE DOHC SUBARU BOXER

1.6-LITRE DOHC SUBARU BOXER

  • Μέγιστη ισχύς 114 ΗΡ (84 kW) / 5.600 rpm
  • Μέγιστη ροπή 150 Nm (15,3 kgfm) / 4.000 rpm
  • Κατανάλωση καυσίμου 5MT*6,5 lit./100 km
  • Κατανάλωση καυσίμου Lineartronic*6,3 lit./100 km
  • Εκπομπές CO2 5MT*151g / km
  • Εκπομπές CO2 Lineartronic*146g / km

* Δείτε τις προϋποθέσεις

* Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 : Σύμφωνα με EC715/2007-136/2014W.

Επιδόσεις που διαρκούν

Η επίπεδη σχεδίαση του κινητήρα είναι εγγενώς άκαμπτη και αυτο-εξισορροπούμενη, πετυχαίνοντας αντοχή και αξιόπιστη απόδοση και παράγοντας λιγότερους κραδασμούς σε σχέση με τους κινητήρες τύπου V ή τους 4-κύλινδρους σε σειρά, της ίδιας κατηγορίας.

Αυξημένη Σταθερότητα

Επειδή το μπλοκ του κινητήρα BOXER έχει πιο επίπεδο προφίλ και κάθεται χαμηλότερα στο σασί, το όχημα συνολικά είναι πιο σταθερό, ισορροπημένο και ανθεκτικό στις πλευρικές μετακινήσεις, σε σχέση με άλλα οχήματα.