SUBARU XV

Απόλαυση και ασφάλεια μαζί

σε ένα ενθουσιώδη συνδυασμό.

* Photo is from the Impreza Sedan model.

Ενεργητική Ασφάλεια

Εξελιγμένο Πακέτο Ασφαλείας: Ανίχνευση Πίσω Οχήματος της Subaru (SRVD)<sup>*</sup>

Εξελιγμένο Πακέτο Ασφαλείας: Ανίχνευση Πίσω Οχήματος της Subaru (SRVD)*

Αισθητήρες τοποθετημένοι γύρω από το αυτοκίνητο σας προειδοποιούν για οχήματα στα πίσω τυφλά σημεία για ασφαλέστερες αλλαγές λωρίδων. Το σύστημα...

Εξελιγμένο Πακέτο Ασφαλείας: Υποβοήθηση Μεγάλης Σκάλας (HBA)<sup>*</sup>

Εξελιγμένο Πακέτο Ασφαλείας: Υποβοήθηση Μεγάλης Σκάλας (HBA)*

Η Υποβοήθηση Μεγάλης Σκάλας (High Beam Assist) αυξάνει την ορατότητα και την ασφάλεια όταν οδηγείτε την νύχτα, ανάβοντας και σβήνοντας αυτόματα τη μεγάλη σκάλα των φώτων, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Εξελιγμένο Πακέτο Ασφαλείας: Αυτόματη Πέδηση σε Οπισθοπορεία (RAB)<sup>*</sup>

Εξελιγμένο Πακέτο Ασφαλείας: Αυτόματη Πέδηση σε Οπισθοπορεία (RAB)*

Όταν κινείστε με όπισθεν, το σύστημα χρησιμοποιεί τέσσερις αισθητήρες στον πίσω προφυλακτήρα για να ανιχνεύσει τυχόν εμπόδια πίσω από το όχημα...

Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (VDC) και Ενεργή Κατεύθυνση Ροπής (ATV)

Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (VDC) και Ενεργή Κατεύθυνση Ροπής (ATV)

Εάν το όχημα πλησιάζει τα όρια της σταθερότητας, η κατανομή της ροπής AWD, η απόδοση του κινητήρα και τα φρένα του κάθε τροχού ρυθμίζονται για να βοηθήσουν στη διατήρηση της πορείας του οχήματος...

* Δείτε τις προϋποθέσεις

* Ο οδηγός είναι πάντοτε υπεύθυνος για την ασφαλή και προσεκτική οδήγηση και για την τήρηση των κανονισμών της κυκλοφορίας. Παρακαλούμε μην βασίζεστε αποκλειστικά στα χαρακτηριστικά του Εξελιγμένου Πακέτου Ασφαλείας για την ασφαλή οδήγηση. Υπάρχουν περιορισμοί στα χαρακτηριστικά αναγνώρισης του συστήματος αυτού. Δείτε το Βιβλίο Οδηγιών Χρήσης για πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με τη λειτουργία και τους περιορισμούς του συστήματος. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στον επίσημο διανομέα SUBARU.

Subaru Global Platform (SGP)

Οι βελτιώσεις της SGP (Παγκόσμια Πλατφόρμα της SUBARU) σε ολόκληρο το πλαίσιο—μεγαλύτερη ακαμψία, μεγαλύτερη αντοχή, μικρότερο βάρος, καλύτερη αντίσταση κύλισης και απόκριση τιμονιού— ωφελούν ιδιαίτερα αυτά τα συστήματα ασφαλείας.

Αποφυγή Κινδύνου

Αποφυγή Κινδύνου

Χάρη στην SGP (Παγκόσμια Πλατφόρμα της SUBARU), η σχεδίαση του χαμηλότερου κέντρου βάρους, το εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης και οι βελτιώσεις στην ακαμψία παρέχουν ένα όχημα με άμεση απόκριση όταν γίνονται από τον οδηγό ελιγμοί αποφυγής κινδύνου στο δρόμο.

Διάταξη Προστασίας της Καμπίνας

Διάταξη Προστασίας της Καμπίνας

Τοποθετημένα χαμηλότερα από ποτέ λόγω της σχεδίασης χαμηλού κέντρου βάρους της SGP, ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μην εισχωρούν μέσα στην καμπίνα σε περίπτωση σύγκρουσης.

Παθητική Ασφάλεια

Πλαίσιο Ενίσχυσης σε Σχήμα Δακτυλίου

Πλαίσιο Ενίσχυσης σε Σχήμα Δακτυλίου

Το πλαίσιο ενίσχυσης σε σχήμα δακτυλίου εκμεταλλεύεται καλύτερα τα ελάσματα χάλυβα υψηλής αντοχής και έχει επανασχεδιαστεί δομικά για αποτελεσματικότερη απορρόφηση ενέργειας σε συγκρούσεις από όλες τις κατευθύνσεις.

Αερόσακοι (SRS)<sup>*</sup> με Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης

Αερόσακοι (SRS)* με Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης

Οι μπροστινοί αερόσακοι SRS* , οι μπροστινοί πλαϊνοί αερόσακοι SRS* , οι αερόσακοι οροφής SRS* και ο αερόσακος γονάτων SRS* παρέχονται σαν βασικός εξοπλισμός στο νέο Impreza προσφέροντας στους επιβάτες υψηλότερο επίπεδο προστασίας σε περίπτωση σύγκρουσης.

Μπροστινά Καθίσματα που Μετριάζουν Τραυματισμούς του Αυχένα

Μπροστινά Καθίσματα που Μετριάζουν Τραυματισμούς του Αυχένα

Σχεδιασμένα να ενισχύουν την άνεση και να βοηθούν τον οδηγό να κάθεται πιο σταθερά για καλύτερο έλεγχο, τα καθίσματα αυτά βοηθούν επίσης στη μείωση της πιθανότητας τραυματισμού του αυχένα που προκαλείται από ορισμένους τύπους συγκρούσεων.

Ζώνες Ασφαλείας με Ασφαλιζόμενη Αγκράφα

Ζώνες Ασφαλείας με Ασφαλιζόμενη Αγκράφα

Κατά τη διάρκεια μίας σύγκρουσης, η ασφαλιζόμενη αγκράφα περιορίζει την κίνηση του οριζόντιου ιμάντα και μειώνει την πρόσκρουση στην κάτω περιοχή του στήθους για να βελτιωθεί η ασφάλεια και να μειωθούν τα επίπεδα τραυματισμού.

* Δείτε τις προϋποθέσεις

* SRS: Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης. Αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας.

EyeSight

Πρωτοποριακή Παγκόσμια Τεχνολογία Υποβοήθησης του Οδηγού από την SUBARU

Στην Subaru, πιστεύουμε στην ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ένα σημαντικό μέρος αυτής είναι η ασφάλεια πριν τη σύγκρουση, και κάνουμε ειλικρινείς προσπάθειες να διασφαλίσουμε ότι ποτέ δεν θα συμβεί ένα ατύχημα. Αυτός είναι και ο λόγος που δημιουργήσαμε το EyeSight*1 , το πρωτοποριακό σύστημα υποστήριξης οδήγησης της Subaru. Σαν ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια για τον δρόμο μπροστά, το EyeSight χρησιμοποιεί δύο στερεοσκοπικές κάμερες που καταγράφουν τρισδιάστατες εικόνες με εξαιρετική αναγνώριση εικόνας, σχεδόν τόσο ικανές όσο το ανθρώπινο

μάτι. Χρησιμοποιώντας εικόνες και από τις δύο κάμερες για να προσδιορίσει με ακρίβεια το σχήμα, την ταχύτητα και την απόσταση, το σύστημα όχι μόνο ανιχνεύει οχήματα, αλλά μοτοσικλέτες, ποδήλατα και πεζούς.*2 Όταν εντοπίσει πιθανό κίνδυνο, προειδοποιεί τον οδηγό και εφαρμόζει ακόμη και τα φρένα εάν είναι αναγκαίο, για να βοηθήσει να αποφευχθεί ένα ατύχημα. Με βελτιωμένες επιδόσεις ασφαλείας όπως αυτή, το EyeSight μειώνει την επιβάρυνση για τον οδηγό και ενισχύει την αίσθηση της ασφάλειας στο XV.

Προσαρμοζόμενο Cruise Control (Adaptive Cruise Control)

Προσαρμοζόμενο Cruise Control (Adaptive Cruise Control)

Το EyeSight*1 δεν διατηρεί μόνο την ταχύτητα που ορίζει ο οδηγός όπως κάνει το παραδοσιακό cruise control. Όταν ανιχνεύσει ένα όχημα μπροστά, το Προσαρμοζόμενο Cruise Control...

Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας και Αναχώρησης από την Λωρίδα (Lane Sway and Departure Warning)

Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας και Αναχώρησης από την Λωρίδα (Lane Sway and Departure Warning)

Όταν είστε αποσπασμένοι από κούραση και μετακινείστε εντός της λωρίδας ή αναχωρείτε από την λωρίδα, η Προειδοποίηση Μετακίνησης εντός της Λωρίδας σάς βοηθά να παραμείνετε σε εγρήγορση με την χρήση βομβητή...

Υποβοήθηση Διατήρησης της Λωρίδας (Lane Keep Assist)

Υποβοήθηση Διατήρησης της Λωρίδας (Lane Keep Assist)

Ενώ οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και παρόμοιους δρόμους, η Υποβοήθηση Διατήρησης Της Λωρίδας μπορεί να παρακολουθεί τις διαχωριστικές γραμμές της λωρίδας με τη στερεοσκοπική κάμερα και ανιχνεύει πότε το αυτοκίνητο...

Προειδοποίηση Ξεκινήματος Προπορευόμενου Οχήματος (Lead Vehicle Start Alert)

Προειδοποίηση Ξεκινήματος Προπορευόμενου Οχήματος (Lead Vehicle Start Alert)

Όταν βρίσκεστε σταματημένοι και το EyeSight ανιχνεύσει ότι το προπορευόμενο όχημα έχει αρχίσει να κινείται πάλι, η Προειδοποίηση Ξεκινήματος του Προπορευόμενου Οχήματος προτρέπει τον οδηγό...

Σύστημα Πέδησης πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Braking System)<sup>*2</sup>

Σύστημα Πέδησης πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Braking System)*2

Όταν "αντιληφθεί" επικείμενη σύγκρουση με ένα όχημα ή άλλο εμπόδιο μπροστά, το Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση μπορεί να προειδοποιήσει τον οδηγό με έναν βομβητή και μια φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό...

Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Throttle Management)<sup>*2</sup>

Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Throttle Management)*2

Όταν το EyeSight βλέπει ένα εμπόδιο μπροστά σας και εσείς βάζετε το όχημα σε σχέση Drive (κίνηση προς τα εμπρός) αντί για Reverse (όπισθεν), η Διαχείριση Γκαζιού Πριν τη Σύγκρουση εκπέμπει σύντομα ηχητικά σήματα...

* Δείτε τις προϋποθέσεις

*1 Το EyeSight είναι ένα σύστημα υποστήριξης της οδήγησης το οποίο μπορεί να μην λειτουργήσει βέλτιστα κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός είναι πάντοτε υπεύθυνος για την ασφαλή και προσεκτική οδήγηση και για την τήρηση του κώδικα κυκλοφορίας. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως η συντήρηση του οχήματος, ο καιρός και οι οδικές συνθήκες. Δείτε το Βιβλίο Οδηγιών Χρήσης για ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία και τους Περιορισμούς του EyeSight.

*2 Το Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση μπορεί να μην λειτουργήσει σε όλες τις περιπτώσεις. Ανάλογα με τη διαφορά ταχύτητας από τα αντικείμενα, το ύψος του αντικειμένου, και άλλες συνθήκες, κάθε περίπτωση μπορεί να μην πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να λειτουργήσει με βέλτιστο τρόπο το EyeSight.